Angstro - kolejny krok Google w stronę społeczności

Google trzyma kurs na sieci społecznościowe. Pod koniec ubiegłego tygodnia firma dokonała już czwartego dużego zakupu w ostatnim miesiącu. Tym razem przyszła kolej na Angstro, producenta technologii, z której korzysta m.in. Facebook, sortując i przeszukując nasze wiadomości i zdjęcia.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Angstro to niewielkie studio znane z kilku produktów, wśród których jest m.in. Noteworthy News, narzędzie dostarczające wiadomości na temat poszczególnych osób i firm. Analitycy twierdzą, że w Mountain View mogą włączyć usługę do swojej wyszukiwarki. Nie milkną jednak pogłoski na temat Google Me - serwisu społecznościowego, któy miałby stać się prawdziwą konkurencją dla Facebooka.

Rohit Khare, współzałożyciel firmy, o nabyciu przez Google napisał w króciutkim wpisie na blogu: Nasza praca tutaj jest skończona. Notkę szybko zauważył jeden z dziennikarzy Los Angeles Times.

"Choć nasza praca tutaj jest skończona, walka o otwarte, wielooperacyjne sieci społecznościowe dopiero się zaczyna. Cieszę się, że teraz zajmę się tym w Google" - pisał dalej Khare.

Google potwierdziło przejęcie firmy, ale odmówiło komentarza, w jaki sposób planuje wykorzystać technologię Angstro. To czwarty wielki zakup dokonany przez Google w ostatnim miesiącu. Wcześniej firma ta przejęła Slide'a - producenta gier społecznościowych, Jambool z ich platformą wirtualnych płatności i Like.com - nowoczesną wyszukiwarkę grafik w sieci.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.