Będzie się działo!

xray hand

Organizacja konferencji poświęconych technologiom stosowanym w e-biznesie, branży e-commerce, rozrywce w sieci, serwisom społecznościowym, reklamie i marketingu w wyszukiwarkach oraz mediom i rynkowi mobile, a także przygotowanie kolejnych raportów - to plany Internet Standard na zbliżający się sezon. Oprócz konferencji odbędą się także projekty specjalne, przyznane zostaną nagrody dla wybitnych przedstawicieli branży oraz zrealizowanych będzie kilka przedsięwzięć internetowych, w tym m. in. nowa wersja serwisu. Dla czytelników Internet Standard, uczestników konferencji oraz przedstawicieli rynku zapowiada się niezwykle ciekawy sezon, a dla nas... okres wytężonej pracy :)

Najbliższych dziesięć miesięcy upłynie w Internet Standard pod znakiem intensywnej pracy: organizacji wielu konferencji - zarówno w ramach kontynuowanych i sprawdzonych cykli (jak np. E-commerceStandard 2010, adStandard 2010, SEMStandard 2011, czy Internet 2k11) jak i startu całkiem nowych projektów.

Mamy już ponad 5-letnie doświadczenie w organizowaniu branżowych konferencji i eventów, a nasze imprezy na stałe wpisały się w krajobraz wydarzeń poświęconych prowadzeniu biznesu w sieci - mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard. Na zbliżający się sezon przygotowaliśmy jeszcze bardziej atrakcyjną i kompleksową ofertę, w której każdy, zarówno uczestnik jak i obserwator e-biznesu znajdzie coś interesującego dla siebie.

Będzie też wyczekiwana przez wielu, nowa wersja serwisu InternetStandard.pl. Cały czas pracujemy nad redesignem portalu, w którym wykorzystując najnowsze technologie odwoływać się będziemy do naszej ponad 10-letniej historii - zapowiada Dariusz Sokołowski, Online Business Development Director w Internet Standard. Mamy nadzieję, że to co zaprezentujemy zyska uznanie naszych obecnych i przyszłych Czytelników, zwłaszcza, że przygotowujemy także inny internetowy projekt związany z e-biznesem, który ściśle związany będzie z marką IS.

Już wkrótce InternetStandard.pl w całkiem nowej szacieJuż wkrótce InternetStandard.pl w całkiem nowej szacie

Po raz pierwszy konferencja zorganizowana przez Internet Standard odbyła się na początku 2006 r. Była to konferencja Internet 2k6 Powrót boomu, której tematyka dotyczyła internetowego krajobrazu w Polsce i na świecie w pięć lat po bańce. Od tego czasu eventy sygnowane czerwono-żółtym kwadracikiem rozwijały się, wkraczały w nowe dziedziny branży internetowej i zawsze stanowiły cenne źródło eksperckiej wiedzy dla tysięcy już uczestników.

Po tegorocznych wakacjach Internet Standard ruszy z nowymi - odpowiadającymi najnowszym trendom internetowym - projektami i cyklami eventów oraz kontynuować będzie organizację sprawdzonych i cieszących się uznaniem w środowisku konferencji.

Baza wiedzy - nowy projekt Internet StandardBaza wiedzy - nowy projekt Internet Standard

Sezon rozpocznie się od organizowanej po raz pierwszy konferencji poświęconej technologiom w biznesie internetowym. TechStandard 2010 odbędzie się w dniach 9-10 września 2010 r. Naszą ambicją jest przedstawienie rozwiązań, dzięki którym można realizować biznesowe cele w szeroko pojętym e-biznesie - mówi Dariusz Sokołowski. - Podczas konferencji będziemy zastanawiać się nad tym na ile sukces firmy zawdzięczają sprawnie działających działom technologii, które potrafią wdrażać nowe rozwiązania i w odpowiedni sposób reagować na zmiany rynkowe? Jakie są koszty zmiany technologii? Które technologie będą się rozwijać, a których rozwój zostanie zaniechany? E-biznes bez technologii nie istnieje jednak jaki jest ich wpływ na codzienne działanie szeroko pojetej branży interntowej?



Konferencja adresowana jest przede wszystkim do decydentów biznesowo-technologicznych, dyrektorów i kierowników wyższego szczebla oraz szefów działów technologii. Polska branża internetowa już dawno wyszła z fazy wczesnorozwojowej, a wielu graczy wykorzystuje rozwiązania technologiczne na najwyższym, światowym poziomie - mówi Agnieszka Świtkowska. Mimo wszystko świadomość o znaczeniu trafnego wyboru technologii nie zawsze jest powszechna, nowym cyklem konferencji TechStandard postaramy się to zmienić.

Wolne terminy na początku jesieni powinni zarezerwować sobie wszyscy związani z branżą e-commerce. W dniach 30 września - 1 października odbędzie się bowiem kolejna edycja największej konferencji Internet Standard - E-commerceStandard 2010 podczas której zaprezentowana zostanie trzecia edycja raportu opracowanego charakteryzującego branżę handlu internetowego w Polsce. Na konferencji pokażemy rozwiązania wspierające e-commerce, zaprezentujemy liderów i nowe przedsięwzięcia na rynku, przyjrzymy się ciekawym niszom oraz efektywnym działaniom social shoppingu i social commerce - zapowiada Dariusz Sokołowski - Uczestnicy będą mogli przyjrzeć się także skutecznym programom lojalnościowym i różnym formom reklamy, a także poznać sprawdzone sposoby na zwiększenie częstotliwości zakupów i wartości koszyka. Zwrócimy również uwagę na dynamicznie rozwijający się dropshipping czy entertainment commerce.



Podczas konferencji redakcja Internet Standard po raz pierwszy wręczy nagrody dla Człowieka Roku Polskiego E-commerce 2010 "Web jak sklep" oraz Firmy Roku Polskiego E-commerce 2010. Konferencje z cyklu E-commerce adresowane są przede wszystkim do kadry zarządzającej polskiego rynku internetowego, właścicieli sklepów internetowych, pracowników działu marketingu, sprzedaży bądź obsługi klienta, a także twórców nowych rozwiązań dla handlu elektronicznego, firm zajmujących się logistyką i dostawą towarów w kraju i zagranicą.

Wyraźna specjalizacja tej konferencji oraz sylwetka uczestnika sprawia, że konferencja jest bardzo atrakcyjna dla partnerów biznesowych - mówi Agnieszka Świtkowska. A ponieważ mamy ograniczoną liczbę pakietów sponsorskich już teraz zapraszam zainteresowane firmy do rozmów z Biurem Reklamy Internet Standard odpowiedzialnym za kontakty partnerskie.

Jesień to również pora na kolejny debiut w eventowej ofercie Internet Standard. W październiku odbędzie się po raz pierwszy konferencja EntertainmentStandard 2010 adresowana do osób odpowiedzialnych za biznes i development produktów rozrywkowych. Skupimy się na trzech podstawowych segmentach: grach, filmie oraz muzyce - zapowiada Dariusz Sokołowski wymieniając najważniejsze zagadnienia planowane na konferecję: Jak zarabiać na grach online? Jak sprzedawać muzykę przez internet? Czy serwisy VoD zastąpią nam typowe wypożyczalnie filmów? W jaki sposób prowadzić development nowych produktów rozrywkowych i na nich zarabiać? Jak radzą sobie z tym polscy wydawcy gier, filmów i muzyki? Gry MMO, gry na Facebooku, gry przeglądarkowe, gry mobile - czy biznes growy ma szansę na rozwój w Polsce? Jak portale, witryny, sklepy, serwisy społecznościowe zarabiają na rozrywce? Jaki jest stan polskiej rozrywki online AD 2010?

Decydenci biznesowo-technologiczni odpowiedzialni za segment rozrywkowy w firmach i organizacjach (szczególnie wydawcy), szefowie i kadra zarządzająca sklepów z rozrywką, a także szefowie serwisów społecznościowych i rozrywkowych, producenci gier i twórcy contentu rozrywkowego powinni być obowiązkowymi uczestnikami konferencji EntertainmentStandard 2010.

Kliknij, aby powiększyć

W listopadzie odbędzie się trzecia już konferencja z cyklu poświęconego społecznościom. SocialmediaStandard 2010 to nowy brand konferencyjny Internet Standard powstały na bazie przygotowywanej w ubiegłych latach konferencji Community. Na konferencji przedstawimy panoramę polskiego internetu społecznościowego, pokażemy najważniejsze trendy i projekty światowe. W dobie trzeciej fali social media to najszybciej rosnące serwisy internetowe i mobile. Ogromny sukces NK na naszym rynku, niesamowity sukces światowy Facebooka, Twittera, Foursquera i innych serwisów społecznościowych na nowo rozbudził zainteresowanie społecznościami i UCG wśród wydawców, marketerów, inwestorów - mówi Dariusz Sokołowski. Chcemy pokazać najlepsze polskie projekty oraz zaprosić na konferencje wybitnych gości z zagranicy. W konferencji Socialmedia 2k10 udział powinni wziąć przede wszystkim szefowie marketingu i PR z różnych firm i organizacji, osoby odpowiedzialne za segment społecznościowy i dział obsługi klienta w firmach, właściciele i przedstawiciele serwisów społecznościowych oraz kadra zarządzającą różnych projektów internetowych, które potrzebują wsparcia socialmedia.

Pierwszy kwartał przyszłego roku upłynie w Internet Standard pod znakiem reklamy. W marcu 2011 r. odbędzie się prestiżowa, mająca już swą historię konferencja AdStandard 2011 podczas której zaprezentowana zostanie druga edycja raportu poświęconego reklamie internetowej. Nasi eksperci podsumują rok w reklamie internetowej i zaprezentują najlepsze kampanie interaktywne, będą także dyskutować o tym, jak zmienia się branża reklamowa i w którą stronę podąża e-marketing - zapowiada Dariusz Sokołowski. Ponadto liderzy rynku przedstawią najnowsze trendy w reklamie online ze szczególnym uwzględnieniem wideo, mobile i social media, a przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych i sieci reklamowych zaprezentują najlepsze case studies.



Program konferencji układany jest przede wszystkim z uwzględnieniem potrzeb kadry zarządzającej i szefów działów marketingu w firmach i organizacjach, a także pracowników agencji interaktywnych - mówi Agnieszka Świtkowska. Z racji tematyki konferencji do nabycia pakietów sponsorskich namawiamy szczególnie producentów rozwiązań stosowanych w reklamie internetowej oraz wspierających emisję i monitoring kampanii reklamowych.

Miesiąc później na konferencji SEMstandard 2011 liderzy rynku dyskutować będą o najnowszych trendach w SEO/SEM oraz przedstawią osiągnięcia polskich firm wykorzystujących wyszukiwarki do działań marketingowych.



Udział SEM w torcie reklamowym cały czas konsekwentnie rośnie. Na konferencji pokażemy jak nowoczesne firmy i koncerny wykorzystują potencjał marketingowy wyszukiwarek oraz zaprezentujemy nowe trendy i wizje rozwoju tego segmentu rynku - zapowiada Dariusz Sokołowski. Skupimy się więc głównie na szukaniu odpowiedzi na pytania: Jaki wpływ na rozwój marketingu w wyszukiwarkach będą miały zmiany w technologii wyszukiwania? Co zmieni w podejściu do działań SEO technika podawania użytkownikowi różnorodnych wyników określana terminem Universal Search? Czy działania SEM wykorzystujące technologie mobilne mają szansę zadomowić się na naszym rynku? Jak połączyć działania w Social Media z SEO/SEM w SMO? Podczas konferencji odbędzie się premiera raportu SEMStandard 2011 podsumowującego polskie działania marketingowe w wyszukiwarkach na tle rynków Europy i Świata.

Jak postępująca konwergencja wpływa na działanie tradycyjnych i nowych mediów? Czego tak naprawdę oczekują odbiorcy współczesnych mediów i jak zmieniają się ich sposoby korzystania z treści? Na te, a także szereg innych pytań związanych z funkcjonowaniem mediów trzeciej fali odpowiemy w kwietniu 2011 r. na kolejnej konferencji z cyklu MediaStandard 2011.



Wizja rozwoju wielkich koncernów mediowych w dobie social media, walka o mikrosekundy wśród wydawców treści, przyszłość dziennikarstwa obywatelskiego i user generated content, źródła monetyzacji mediów - to przykłady zagadnień, którym przyjrzymy się na konferencji MediaStandard 2011 - mówi Agnieszka Świtkowska. Mamy nadzieję, że tematyka imprezy zainteresuje właścicieli i pracowników różnych mediów: telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych. Wydawców szczególnie zachęcamy do współpracy i objęcia patronatem medialnym tej imprezy.

Wiosną przyszłego roku, a dokładniej w maju, odbędzie się również kolejny konferencyjny debiut Internet Standard. Konferencją poświęconą rynkowi technologii i usług mobilnych rozpocznie się kolejny cykl sygnowany marką IS - MobileStandard 2011. Urządzenia mobilne zmieniają świat i rewolucjonizują sposoby komunikacji oraz konsumpcji informacji. Na konferencji pokażemy więc najnowsze rozwiązania związane technologiami mobile w zakresie prezentacji contentu, aplikacji, emisji reklam dla smartphonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych - zapowiada Dariusz Sokołowski. Nasi eksperci podpowiedzą jak zrobić dobry mobile content i na nim zarobić, a także jak wykorzystać potencjał mobile w różnych segmentach e-biznesu, w tym w handlu internetowym. Podzielą się wizją rozwoju rynku mobile w najbliższych latach oraz nakreślą najważniejsze branżowe trendy.

Kliknij, aby powiększyć

Konferencja adresowana jest przede wszystkim do decydentów biznesowo-technologicznych odpowiedzialnych za segment mobile, wydawców, szefów i kadry zarządzającej sklepów internetowych oraz przedstawicieli banków oraz firm i organizacji wdrażających usługi mobile. W związku z premierą cyklu MobileStandard 2011 dla partnerów biznesowych konferencji przygotowaliśmy atrakcyjne pakiety partnerskie - dodaje Agnieszka Świtkowska.

Zwieńczeniem konferencyjnego sezonu Internet Standard 2010/2011 będzie najważniejsze wydarzenie branżowe, podsumowujące rok i dotychczasowe wydarzenia rynku e-biznesu. Prestiżowa konferencja Internet 2k11 podczas której zaprezentowana będzie druga edycja raportu z finansowym rankingiem spółek internetowych odbędzie się w czerwcu 2011 r. Wśród prelegentów konferencji z cyklu Internet 2k znajdują się przede wszystkim prezesi i dyrektorzy największych portali, prezesi firm związanych z rynkiem internetowym, wydawcy, a także przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych i firm badawczych.



Obok prezentacji najciekawszych projektów zrealizowanych w minionym roku oraz premier nowych przedsięwzięć jak zwykle planujemy panel dyskusyjny poświęcony istotnym dla branży problemom oraz rozwoju rynku w najbliższych latach - mówi Agnieszka Świtkowska. Jak co roku podczas konferencji redakcja Internet Standard wręczy też nagrody dla Człowieka Roku i Firmy Roku Polskiego Internetu.



Oprócz konferencji sygnowanych marką Internet Standard planowane są także nowe projekty specjalne. Jednym z najważniejszych jest doroczne przyznawanie nagród Standard Awards za wybitne osiągnięcia w zakresie biznesu internetowego, technologii i rozrywki w sieci.

Planujemy także wyjść z naszą eventową ofertą poza Warszawę organizując cykl lokalnych konferencji o e-commerce Commerce on the Road - dodaje Dariusz Sokołowski. Mamy nadzieję, że uczestnictwo w takich kameralnych spotkaniach z ekspertami od handlu internetowego stanie się dla wielu impulsem do rozpoczęcia własnej przygody w e-biznesie.

Internet Standard wspólnie z partnerami kontynuować będzie również działalność szkoleniową organizując warsztaty poświęcone wybranym segmentom biznesu w sieci StudyStandard.

Zbliżający się sezon będzie dla nas bardzo pracowity, ale zaowocuje naprawdę ciekawymi i profesjonalnymi eventami, których do tej pory brakowało na rynku polskim - mówi Agnieszka Świtkowska. Nasze doświadczenie w organizowaniu konferencji dowodzi, że mimo iż mamy do czynienia z branżą internetową i środowiskiem wirtualnym, tak osobiste spotkania, możliwość wymiany poglądów i opinii oraz skonfrontowania stanowisk są nadal niezwykle ważnym elementem funkcjonowania w branży i wspólnej wymiany doświadczeń. Rozwijając wyspecjalizowaną ofertę konferencji wychodzimy naprzeciw potrzebom rynku e-biznesu - zarówno przyszłych uczestników konferencji zainteresowanych wiedzą z najwyższej półki, jak i naszych partnerów biznesowych chcących dotrzeć ze swą ofertą do dokładnie targetowanych przedstawicieli rynku.

O szczegółach zbliżających się konferencji będziemy na bieżąco informować na łamach Internet Standard oraz na naszym profilu na Facebooku czy Twitterze, gdzie będzie można wygrać również bezpłatne wejściówki.

Rozdanie Nagród Internet Standard (od lewej: Maciej Budzich, Agnieszka Świtkowska, Dariusz Sokołowski).Kliknij, aby powiększyćRozdanie Nagród Internet Standard (od lewej: Maciej Budzich, Agnieszka Świtkowska, Dariusz Sokołowski).

Za organizację i program konferencji odpowiedzialni są Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard oraz Dariusz Sokołowski, Online Bussines Development Director.

Gorąco zachęcamy wszystkich do współpracy i mamy nadzieję, że będziemy się częściej niż dotychczas spotykali w świecie offline na kolejnych eventach Internet Standard. Wszyscy przecież pamiętamy, że Standard jest Jeden! :)

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.