Reklama na bramce Plusa
- Artur Małek,
- 17.06.2010, godz. 12:45
Plus rozpoczyna współpracę z brokerem reklamy internetowej firmą AD-VICE w zakresie serwowania i akwizycji reklam na swoich witrynach www.
Obecnie do oferty została włączona powierzchnia na bramce SMS oraz powierzchnia lookr.tv.
Wg badań Megapanel PBI/Gemius za maj 2010, miesięczna liczba użytkowników bramki to ponad 1,5 mln użytkowników (real users), generują oni ponad 10 mln odsłon.
Lookr.tv to internetowa platforma telewizyjna . Jej ofertę budują kanały tematyczne dedykowane najpopularniejszym sieciowym tematom takim jak sport, styl życia, muzyka, gry, kino, nauka.
W ofercie znajdują się reklamy typu display (rectangle, box) oraz wideo. W przypadku lookr.tv istnieje także możliwość prowadzenia własnych kanałów, lajfczatów oraz sponsorowania materiałów VOD.
Dodatkowo znany jest profil osób korzystających z bramki (wg linni biznesowej, rodzaju aparatu, usług, z których korzystają użytkownicy), co daje większe możliwości w wyborze grup docelowych.
Powierzchnia na stronach www to kolejny produkt w ofercie reklamowej Plusa. Plus oferuje już między innymi reklamę na wap.plus.pl i reklamę IVR w usłudze Chill Bill marki prepaid 36i6 (doładowanie konta w zamian za odsłuchiwanie reklam).