Maciej Budzich i ARBOinteractive laureatami Nagród Internet Standard 2009

Bloger Maciej Budzich został Człowiekiem Roku 2009, a ARBOinteractive Firmą Roku 2009. Nagrody Internet Standard wręczone zostały podczas pierwszego dnia konferencji Internet 2k10 Trzecia Fala.

Już po raz szósty Internet Standard przyznał nagrody dla Człowieka i Firmy Roku 2009. Zostały one wręczone podczas uroczystego wieczoru konferencji Internet 2k10 Trzecia fala.

Wśród dotychczasowych laureatów Nagrody Internet Standard znaleźli się m. in.: Tomasz Józefacki, Tomasz Jażdżyński, Dominik Kaznowski, Tomasz Czechowicz i Piotr Ejdys. Wyróżnionymi przez Internet Standard firmami w minionych latach zostały: Nasza-Klasa, o2, Onet i Allegro.

Wybór tegorocznych laureatów Nagrody był trudny, gdyż wszyscy nominowani to wybitne jednostki bezdyskusyjnie tworzące historię branży internetowej w Polsce i nie tylko - powiedziała Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard. Wyróżniliśmy jednak tych, którzy wykorzystują trendy, którzy swoim działaniem wyprzedzają teraźniejszość oraz twórczo inspirują innych do działania w wielu obszarach e-biznesu i nowych mediów.

Wśród nominowanych osób do tytułu Człowieka Roku 2009 byli Marcin Pery, prezes zarządu Redefine, Maciej Budzich, bloger autor Mediafun.pl, Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska oraz Łukasz Wejchert, prezes zarządu Onet.pl.

Laureatem nagrody i Człowiekiem Roku 2009 został Maciej Budzich w uznaniu konsekwentnej pracy w budowaniu marki bloga i blogera, za zaangażowanie w liczne ważne z punktu widzenia branżowego, społecznego i politycznego wydarzenia oraz niestandardowe pomysły i przecieranie szlaków. Za obecność wszędzie tam, gdzie trzeba i uczynienie z pasji sposobu na życie i zarabianie.

Maciej to nie tylko bloger piszący o mediach, reklamie i sieci na łamach Mediafun, ale także autor i współorganizator wielu kreatywnych inicjatyw takich jak branżowe konferencje (TUBA, MediafunLAB, konferencja poświęcona WOMM), akcje charytatywne (Flakmecz, Kup Sobie Blogera) oraz ważne z punktu widzenia obywatelskiego działania jak debata internautów z premierem, czy ostatnie wywiady blogerów z kandydatami na prezydenta.

Wśród nominowanych spółek do tytułu Firma Roku 2009 znalazły się: Red Sky, Joe Monster, ARBOinteractive i k2.

Tytułem Firmy Roku 2009 wyróżniono ARBOinteractive w uznaniu za idealne wyczucie chwili i potrzeb reklamodawców, za konsekwentną realizację celów i utrzymywanie się na pozycji lidera w wielu obszarach, za wyznaczanie kierunków i trendów w rozwoju reklamy internetowej w Polsce. Reklama zasięgowa, targetowanie behawioralne, reklama kontekstowa, reklama wideo i social marketing, a także wspieranie projektów internetowych - działając tak wszechstronnie ARBOinteractive Polska dostarcza kompleksowe i zaawansowane usługi wspierające marketin.

ARBOinteractive działająca w ramach spółki ARBOmedia to szereg projektów internetowych takich jak: sieci reklamowe ARBOnetwork, BizOn Media, V2 Media, Behavia, Smart Context oraz agencja interaktywna adKing, inkubator pomysłów New Media Labs i broker reklamy SEM i SEO Logic Search.

Gratulujemy!

Oto wywiad z Człowiekiem Roku 2009.

Aktualizacja: 16 czerwca 2010 15:51
Dodałam wywiad wideo z Człowiekiem Roku 2009.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.