Sieć behavia z oddziałem w Rumunii

Sieć reklamy behawioralnej behavia z portfela ARBOinteractive uruchomiła w Rumunii trzecie, po polskim i czeskim biuro w Europie.

Behavia współpracuje w Rumunii ze 150 witrynami o łącznym zasięgu 8,1 mln internautów miesięcznie. W ofercie rumuńskiej sieci znalazły się m.in. strony HotNews.ro, Eva.ro, Cinemagia.ro, Autovit.ro, Softpedia.ro, czy działającą także w polskiej wersji językowej Hi5.ro. Osobą kierującą rumuńskim oddziałem sieci w Bukareszcie został Marius Sutu, pracujący dotychczas w agencji reklamowej Adshop.ro.

Polski oddział sieci behavia rozpoczął działalność w grudniu 2008 roku. Obecnie, jak zapewnia Grzegorz Sławatyński kierujący behavią w Polsce, sieć realizuje kilkaset akcji m.in. dla takich marek, jak PZU, Motorola, Renault, Volvo, Tchibo, Ikea, HP, Hochland, czy Spomlek. Czeskie biuro otworzono cztery miesiące temu. W Rumunii behavia jest jedynym podmiotem oferującym reklamę behawioralną. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego firmy nugg.ad, który umożliwia prognozowanie danych demograficznych i profili zainteresowań poszczególnych użytkowników. Kampania emitowana jest wyłącznie użytkownikom spełniającym określone kryteria.

Bardzo nas cieszy, że kilkuletnia już współpraca naszej firmy z siecią behavia przekłada się na wymierne korzyści zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców i ten model współpracy jest z sukcesem powielany w kolejnych krajach. Obecnie można śmiało powiedzieć, że behavia jest największą siecią reklamy internetowej typu Audience Network w całej Europie. Jesteśmy pewni, że nie pozostawi to obojętnym dużych pan-europejskich reklamodawców - powiedział Tomasz Teodorczyk, nugg.ad Sales Director CEE.

Reklama behawioralna emitowana jest wyłącznie internautom o wskazanym profilu behawioralnym, niezależnie od witryny, na której aktualnie przebywają. W ofercie sieci behavia znajduje się 17 profili, na które można targetować przekaz - m.in. Domowi styliści, Podróżnicy, Gadżeciarze czy Business woman.

Źródło: ARBOinteractive