AdAction i IDMnet razem

AdAction i IDMnet połączą struktury handlowe i zaproponują wspólną ofertę. Sieć reklamy internetowej AdAction Network zostanie wzmocniona o witryny z portfolio IDMnet i będzie działać jako samodzielna sieć tematyczna w ramach IDMnet.

"Zmiany związane są z porządkowaniem kompetencji spółek internetowych należących do Grupy ZPR" - czytamy w informacji prasowej.

AdAction i IDMnet pozostaną osobnymi spółkami. Zakres działań IDMnet powiększy się o zadania związane ze sprzedażą usług AdAction - m.in. powierzchni reklamowej w sieci internetowej AdAction Network, reklam w grach na PC, konsole i gry przeglądarkowe (PlayAds) oraz reklam w telefonach komórkowych (MobiAds). AdAction będzie świadczyć na rzecz IDMnetu usługi związane z kreacją gier reklamowych (Flash, mobile, PC, Facebook) i reklamą mobilną.

IDMnet i AdAction stworzą wspólnie nową sieć tematyczną, która zostanie włączona do portfolio IDMnet i będzie działać pod marką AdAction Network. Do sieci zostaną włączone witryny do tej pory zrzeszone w AdAction Network oraz witryny z kategorii Rozrywka IDMnet. Sieć będzie działać na takich samych zasadach jak Budowia, 4clover czy ClipNet - jako osobna marka.

Połączenie zasobów AdAction i IDMnet ma wpłynąć na zbudowanie silnej pozycji rynkowej nowej sieci w kategorii Rozrywka i da klientom większe możliwości reklamowe. AdAction Network będzie korzystać z technologii stosowanej przez IDMnet - adserwer’a BB Media. Od 1 maja witryny tej sieci znajdą się w drzewku Megapanelu sieci IDMnet.

W związku ze współpracą AdAction i IDMnet nastąpią zmiany w zarządzie IDMnet. Adam Dyba obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu IDMnet. Do IDMnet przejdzie również cały zespół handlowy AdAction.