Facebook przebija Google

Najpopularniejszy na świecie portal społecznościowy przez jeden tydzień marca 2010 r. odwiedziło w USA więcej użytkowników niż Google. To pierwsza tak długa zamiana na pierwszym miejscu najchętniej odwiedzanych przez amerykańskich internautów serwisów.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Według danych podanych przez Hitwise, przez pełny tydzień Facebook był najbardziej popularnym serwisem w Stanach Zjednoczonych. Różnice w liczbie odwiedzających obydwa serwisy były nieduże - na Facebooka zajrzało 7,07% osób z terenu Stanów Zjednoczonych. Wynik uzyskany przez Google był minimalnie niższy i wyniósł 7,03%. Trzecie miejsce w rankingu zajął Yahoo Mail, który uzyskał 3,8%.

Zdaniem Matta Tathama, rzecznika firmy Hitwise, to duże osiągnięcie Facebooka. Przyczyn takiego stanu rzeczy upatruje on w prostocie funkcji umożliwiających dzielenie się informacjami ze znajomymi za pomocą Facebooka.

Założonemu przez Marka Zuckerberga serwisowi już wcześniej udawało się wskoczyć na pierwsze miejsce najchętniej odwiedzanych w USA serwisów. Jednak owe skoki popularności zbiegały się ze świętami Bożego Narodzenia czy Nowego Roku, gdy ludzie za pomocą serwisu składali życzenia znajomym i przyjaciołom.

Najpopularniejszym serwisem w USA od połowy września 2007 r. jest Google. Wcześniej najchętniej odwiedzanym serwisem był MySpace.

Więcej informacji na temat statystyk Facebooka znajduje się na stronie firmy Hitwise.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.