Blogerzy charytatywnie na sprzedaż

"Kup sobie blogera" to charytatywna akcja realizowana przez czwórkę znanych blogerów, której celem jest zbiórka pieniędzy na leczenie chorej na raka Pauliny Pruskiej.

Po Flakmeczu i akcji "Sprzątnij Śmieciucha" , które znacząco przyczyniły się do zebrania funduszy na kosztowne leczenie Pauliny Pruskiej w Stanach Zjednoczonych - zainicjowano kolejną niestandardową akcję charytatywną w internecie.

"Kup sobie blogera" to pomysł Natalii Hatalskiej, autorki bloga http://hatalska.com , w którym wylicytować można 4-godzinny warsztat poświęcony aktualnym tematom budowania marki za pomocą nowych mediów, który poprowadzony zostanie przez jednego z blogerów biorących udział w akcji.

Wystawiony na licytację warsztat obejmuje następujące tematy:

- O tym, jak konsument wygrał wojnę i to nie tylko w MafiaWars - Irena Mrozek ( http://zjadamyreklamy.pl ) o social media;

- Krnąbrny bloger, czyli dlaczego on nic nie pisze, kiedy ja mam TYLE do powiedzenia - Maciej Budzich ( http://blog.mediafun.pl ) o skutecznym wykorzystywaniu blogów w promocji;

- Była sobie marka... - Jacek Gadzinowski ( http://gadzinowski.pl )o budowaniu silnej marki w czasach jej słabej kondycji;

- Gdzie by tu jeszcze umieścić reklamę i czy naprawdę tylko o to chodzi? - Natalia Hatalska o niestandardowych formach komunikacji marketingowej.



Cena wywoławcza warsztatu wynosi 699 zł. Aukcja trwa do 18 marca 2010 i skierowana jest głównie do agencji reklamowych i interaktywnych, domów mediowych, działów marketingu, a także do wszystkich innych zainteresowanych pomocą potrzebującej Paulinie. Do wylicytowania jest również nowy laptop. Zebrane pieniądze w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację Pauliny Pruskiej.

Paulina Pruska walczy z niezwykle rzadkim i złośliwym nowotworem. Leczenie odbywa się m. in. w specjalistycznej klinice w Bostonie. Paulina swoje zmagania z chorobą opisuje na blogu http://paulapruska.blogspot.com , który wyróżniony został w konkursie na Blog Roku 2009 organizowanym przez Onet.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.