Styl.Media: 2 mln zł przychodu w ubiegłym roku

Spółka Styl.Media, wydawca serwisu Styl.fm, osiągnęła w pierwszym roku swojego działania 376 tys. zł zysku EBITDA przy przychodach ze sprzedaży na poziomie ponad 2 mln zł.

Serwis Styl.fm skierowanych jest do kobiet i traktuje o tematyce związanej z szeroko pojętym stylem życia, modą i urodą. Można w nim znaleźć m.in. internetowe katalogi fryzur, mody, manicure i makijaży.

W grudniu 2009 r. serwis przyciągną do siebie 690 tys. internautów, którzy wygenerowali 29 mln odsłon (za Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2009)

Większość przychodów wydawca Styl.fm osiąga na rynkach reklamy internetowej, płatnych abonamentów za korzystanie z usług internetowych oraz z działalności ecommerce.

- "Rok 2009 był pierwszym pełnym, trudnym i bardzo pracowitym rokiem w działalności spółki. Wprowadziliśmy wiele zmian związanych z funkcjonowaniem portalu, zmieniliśmy szatę graficzną, połączyliśmy niezależne do tej pory serwisy wchodzące w skład grupy. Zmiany te były wprowadzone po to, by dostosować portal Styl.fm do rosnących wymagań zarówno rynku jak i naszych użytkowników. Osiągnęliśmy także bardzo dobre wyniki finansowe. W 2010 roku planujemy dalszy szybki rozwój portalu i wyników finansowych spółki" - mówi Piotr Wąsowski, Członek Zarządu i współwłaściciel Styl.Media.

Styl.Media: 2 mln zł przychodu w ubiegłym roku

W ostatnich tygodniach uruchomione zostały nowe funkcjonalności w serwisu: Styler.fm, Butik, Sondy opinii i Pojedynki. Oprócz funkcji angażującej użytkowników, dodatki te stanowią również nowe niestandardowe możliwości reklamowe dla klientów serwisu.

Styler.fm to funkcjonalność umożliwiająca użytkownikom tworzenie zestawów ubrań i dodatków ze zdjęć dodanych do programu za pomocą specjalnej wersji uploadu.

Butik to miejsce gdzie użytkownicy sprzedają i wymieniają się ubraniami, kosmetykami oraz innymi akcesoriami użytkowymi a za pomocą sond opinii mogą uzyskać pomoc innych internautów np. w wyborze dodatków pasujących do konkretnej kreacji.

Pojedynki polegają na możliwości porównywania i oceny umiejętności stylizacyjnych czy makijażowych pomiędzy użytkownikami.

W najbliższym czasie spółka Styl.Media planuje dalsze poszerzanie oferty nowych funkcjonalności oraz wdrożenie usług e-commerce dla klientów współpracujących z serwisem. Dzięki temu wydawca liczy na poszerzenie portfolio nowych klientów serwisu Styl.fm.