Reklama na Fotce tylko ze Społeczności.pl

Biuro Reklamy Fotka.pl zostało oficjalnie przekształcone w Biuro Reklamy Społeczności.pl zajmujące się kompleksową obsługą klientów korzystających z oferty reklamowej kluczowych serwisów społecznościowych w Polsce.

Powstałe jesienią 2007 r. biuro sprzedaży reklam w Fotka.pl zostało przekształcone w biuro obsługujące wszystkie serwisy skupione w społecznościowej sieci reklamowej Społeczności.pl.

Uruchomienie sieci Społeczności.pl zostało pozytywnie odebrane przez rynek. Dlatego postanowiliśmy wszystkie działania naszego biura skupić wokół sieci - mówi Joanna Nieminuszczy, Sales Director Społeczności.pl.

W ofercie reklamowej biura, obok kampanii zasięgowych oraz kampanii rozliczanych za kliknięcia, znajdują się również niestandardowe kampanie, w których biuro specjalizuje się od lat. Realizowane są na wszystkich wiodących serwisach skupionych w sieci reklamowej.

Największym atrybutem sieci jest doświadczony zespół, który zapewnia profesjonalne doradztwo na każdym etapie kampanii - od momentu planowania, dobór mediów, poprzez wdrożenie do momentu rozliczenia kampanii - mówi Joanna Nieminuszczy. Dzięki temu klient ma możliwość zaplanowania spójnej kampanii reklamowej w kilku mediach społecznościowych w jednym miejscu.

W portfelu uruchomionej w grudniu 2009 r. sieci Społeczności.pl znajduje się obecnie 11 wiodących polskich serwisów social networkingowych i im podobnych m.in. Fotka.pl, Goldenline.pl, Grono.net, Świstak.pl, Demotywatory.pl, Ściąga.pl. Zasięg sieci reklamowej obejmuje 8 mln RU miesięcznie, a miesięczna liczba odsłon wynosi 1,6 mld.

Serwis Fotka.pl wg najnowszej, grudniowej fali badania Megapanel PBI/Gemius odwiedziło 2 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali 1 mld odsłon, co daje serwisowi 11,6% zasięg. Od dwóch miesięcy nie ma go w zestawieniu Top20 najpopularniejszych witryn i zapewne najlepszy okres ma już za sobą. Dla porównania w grudniu 2008 r. z Fotki korzystało ponad 3,3 mln internautów generujących 1,5 mld odsłon co przekładało się na 21% zasięg.

Źródło: Fotka

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.