FabrykaMuzy.pl od radia ESKA

Pod adresem FabrykaMuzy.pl będzie można legalnie i bezpłatnie słuchać na żądanie pełnych wersji hitów firmowanych przez wytwórnie współpracujące przy projekcie.

Na platformie FabrykaMuzy.pl dostępne są 22 radiowe kanały muzyczne, wśród których znajdują się stacje doskonale znane z serwisu Eska.pl oraz nowe propozycje. Specjalnie na potrzeby projektu na początek stworzonych zostało pięć nowych kanałów: ESKA Classic Rock (muzyka rockowa), ESKA Old's Cool (lata 70 - 90), ESKA Hity (format AC), ESKA Gorąca 20 (nowości z listy przebojów), ESKA Party (muzyka taneczna). Stopniowo wprowadzane będą nowe stacje radiowe.

Istotną częścią serwisu jest projekt Total Fresh, będący kluczowym przedsięwzięciem związanym z uruchomieniem platformy FabrykaMuzy.pl. Polega on na zbudowaniu bazy muzycznej prezentującej wprowadzane dopiero na polski rynek nowości muzyczne. Na starcie w bazie znajduje się kilkaset pełnych wersji nowości i znanych przebojów, których użytkownicy mogą słuchać na żądanie, bez żadnych ograniczeń - legalnie i bezpłatnie. Systematycznie, kilka razy w tygodniu, do bazy będą dodawane nowe utwory.

FabrykaMuzy.pl od radia ESKA

"FabrykaMuzy.pl to nowatorski projekt na polskim rynku. W strefie Total Fresh prezentujemy nowości muzyczne, które nie miały jeszcze premiery w radiu czy telewizji. Bardzo często są to potencjalne hity, które w przyszłości podbiją listy przebojów" - podsumowuje projekt Bartosz Świderski Z-ca Dyrektora Programowego Grupy Radiowej TIME, odpowiedzialny za nowe technologie. "Szacujemy, że szybko po starcie z serwisu będzie korzystać około 200 000 użytkowników i że liczba ta będzie stale wzrastać. Dla naszych partnerów FabrykaMuzy.pl będzie ważnym kanałem promocji ich gwiazd i nowości muzycznych." - dodaje.

Serwis działa pod adresem: www.FabrykaMuzy.pl. Grafikę opracował dział e-technologii Grupy Radiowej TIME, a za wdrożenie strony odpowiadała spółka Supermedia Interactive. FabrykaMuzy.pl została zintegrowana z głównym portalem ESKI - Eska.pl. Przedstawicielom wytwórni udostępniono specjalny panel administracyjny, dzięki któremu mogą samodzielnie dodawać nowe utwory do bazy muzycznej serwisu.

Wkrótce startuje kampania promocyjna projektu, która realizowana będzie na antenie Radia ESKA oraz we wszystkich serwisach internetowych należących do Grupy Radiowej TIME. Planowana jest również kampania reklamowa w internecie.