Odświeżony sport w Onecie

Wraz z nową wersją sport.onet.pl rusza specjalny serwis olimpijski Vancouver 2010.

Układ strony głównej nowego serwisu http://sport.onet.pl wzorowany jest na stronie głównej portalu oraz innych serwisów tematycznych. Codziennie znaleźć w nim można artykuły, aktualizowane na bieżąco informacje sportowe oraz fotogalerie i materiały multimedialne.

Są to własne materiały redakcyjne opracowywane przez zespół redakcji sportowej Onetu oraz aktualne wiadomości sportowe, a także zdjęcia pochodzące z ThomsonReuters, AFP, PAP, EPA, Getty Images oraz kilkudziesięciu innych źródeł. Na OnetSport znaleźć można relacje "na żywo" z wszystkich ważnych wydarzeń sportowych w kraju i na świecie.

W części multimedialnej OnetSport dostępna jest obok transmitowanych spotkań Ligii Mistrzów, specjalna aplikacja telewizyjna, a także obszerna baza materiałów wideo - zarówno agencyjnych jak i tworzonych przez dziennikarzy telewizji nSport, w tym ekskluzywne wywiady z gwiazdami sportu oraz emitowane na antenie tej stacji magazyny o tematyce sportowej.

Wg zapewnień przedstawicieli Spółki - cechą charakterystyczną nowego OnetSport są i będą serwisy specjalne, poświęcone imprezom sportowym - i tym najwyższej rangi (Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata, Mistrzostwa Europy), jak i tym o nieco mniejszej randze. Równolegle wystartował specjalny serwis olimpijski Vancouver 2010, gdzie Tomasz Kalemba, specjalny wysłannik relacjonować wydarzenia z aren olimpijskich zmagań.

Dzięki naszemu specjalnemu wysłannikowi kibice dowiedzą się tego, czego nie pokazały kamery telewizyjne i nie napisały gazety - podsumowuje Łukasz Widuliński, szef OnetSport. Stworzyliśmy kompendium wiedzy o zimowych igrzyskach olimpijskich zawierające szczegółowy program zawodów, sylwetki wszystkich reprezentantów Polski, opisy aren gdzie będą rozgrywane wszystkie konkurencje oraz kompleksowo opracowaliśmy historię Igrzysk.

Dla fanów sportu przygotowano też specjalne sekcje np. "Strefa Kibica - Livezone", gdzie dostępne są wyniki na żywo i bogate statystyki z niemal wszystkich rozgrywek na świecie; "Multiliga", gdzie spotkania najsilniejszych lig piłkarskich Europy prezentowane są w interaktywnym systemie multicast; czy umieszczony na pasku widgetów "Kalendarz

Kibica" przypominający o nadchodzących wydarzeniach sportowych.

Wg listopadowej fali badania Megapanel PBI/Gemius, serwisy Grupy Onet w kategorii tematycznej "Sport" zajmują drugie miejce (ponad 3,2 miliona użytkowników dokonjących 131 milionów odsłon). Liderem z niewielką przewagą jest Grupa Gazeta.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.