Grupa ADV uruchamia projekt dzięki dotacji PARP

Iweii.com - spółka zależna Grupy ADV - działająca w obszarze outsourcingu sprzedaży finalizuje prace nad nowatorską platformą marketingu afiliacyjnego 2.0.

Spółka Iweii.com otrzymała na realizację projektu dotację od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka) w wysokości 850 tys. zł. Iweii.com rejestruje już poprzez serwis internetowy zgłoszenia reklamodawców oraz wydawców zainteresowanych społecznościową platformą partnerską.

"Prace nad platformą marketingu afiliacyjnego 2.0 trwały ponad 2 lata i utrzymane były w ścisłej tajemnicy ze względu na jej innowacyjność i rynkową konkurencyjność" - podało ADV w komunikacie.

Platforma dostępna będzie na rynku polskim i irlandzkim. Partnerski system w wersji beta zostanie uruchomiony w ciągu najbliższych tygodni. Grupa ADV oraz Iweii.com nie ujawniają jeszcze pod jaką nazwą platforma będzie funkcjonować. Obecnie określana jest mianem "afiliacji 2.0".

Prezesem Zarządu jest Sławomir Kornicki, który posiada długoletnią praktykę w obszarze planowania i zakupu mediów - pracował w Euro RSCG, był dyrektorem zarządzającym w Media Contacts, aktualnie jest również związany z Codemedia (Grupa ADV SA).

Projektem kieruje Marcin Dyczak z wieloletnim doświadczeniem w projektach typu start-up, w szczególności w branży finansowej. Był członkiem zespołu wprowadzającego bankowość detaliczną Banku Handlowego, współtworzył Inteligo, później Alfa Bank na Ukrainie i ostatnio pośrednika kredytowego Invigo.

"Zamierzamy skoncentrować się na średnich i małych wydawcach serwisów internetowych, dysponujących od 50 do 200 tys. unikalnych użytkowników w skali miesiąca, którzy ze względu na liczbę odwiedzających internautów cieszą się mniejszym zainteresowaniem reklamodawców. Stanowią w związku z tym grupę, która chętnie włącza się w programy partnerskie umożliwiające im wygenerowanie większych zysków z działalności."- powiedział Sławomir Kornicki, prezes zarządu Iweii.com.

"Prowadzimy negocjacje z potencjalnymi partnerami, których produkty i usługi będą włączone do systemu. Stworzona przez nas platforma pozwoli reklamodawcom zwiększyć sprzedaż m.in. poprzez wykorzystanie w większym stopniu narzędzi direct response." - dodał Marcin Dyczak - kierownik projektu.

Iweii.com jest jedną z ośmiu spółek wchodzących w skład Grupy ADV (wcześniej Adv.pl S.A.) realizującej projekty z zakresu marketingu, mediów interaktywnych oraz outsourcingu sprzedaży. Grupa od października 2007 roku notowana jest na rynku NewConnect oraz planuje przeniesienie akcji na rynek główny GPW.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.