Onet wspiera TVN CNBC Biznes

Kanał TVN CNBC Biznes rozpoczyna ścisłą współpracę z Grupą Onet.pl. Pierwszym wspólnie zrealizowanym projektem jest odnowienie szaty graficznej strony Tvncnbc.pl.

Dzięki współpracy kanału TVN CNBC Biznes i Grupy Onet.pl użytkownicy strony Tvncnbc.pl zyskali nowy interface, a reklamodawcy nową platformę promowania swoich firm i produktów.

Kanał TVN CNBC Biznes tym projektem rozpoczyna ścisłą współpracę z Grupą Onet.pl, właścicielem największego serwisu o tematyce biznesowej w Polsce - www.biznes.onet.pl. W ramach tej współpracy Grupa Onet.pl będzie sprzedawała powierzchnię reklamową, będzie promować serwis internetowy stacji, część materiałów ze stacji będzie prezentowana również na serwisach Onetu.

Uważam, że promocja na stronach Onetu bardzo przyda się Tvncnbc.pl. Jak do tej pory serwis, mimo wysokiej jakości prezentowanych na nim materiałów wideo, nie zdobył sobie istotnej grupy odbiorców w internecie. Według badania Megapanel PBI/Gemius, stronę Tvncnbc.pl w listopadzie odwiedziło mniej niż 45 tys. użytkowników (trudno dokładnie oszacować tę liczbę).

Kliknij, aby powiększyć

Współdzielenie treści z kanału telewizyjnego, o takiej renomie, to dla OnetBiznes wielkie wyróżnienie, dla kanału na pewno bardzo efektywne narzędzie promocji budujące świadomość marki wśród internautów - mówi Rafał Mandes, Dyrektor Działu Biznes i Finanse, odpowiedzialny za realizację projektu ze strony Grupy Onet.pl





"W modelu biznesowym TVN CNBC Biznes internet od początku ogrywał wielką rolę. Postrzegamy sieć jako uzupełniający kanał wobec tradycyjnej emisji kanał dystrybucji naszych produktów, pozwalający nam zwiększyć elastyczność wobec oczekiwań widzów. Dzięki internetowi możemy dostarczać informacje w formie w jakiej potrafimy je dostarczać najlepiej - w formie materiału wideo - wtedy, kiedy widzowie sobie tego zażyczą i nie tylko tam gdzie istnieje sieć telewizji kablowej, czy tam gdzie sięga kabel dekodera telewizji satelitarnej, ale wszędzie gdzie jest internet. Jesteśmy przygotowani na kolejne kroki w tym kierunku w miarę zmian zachodzących w technologiach i metodach konsumpcji treści informacyjnych
" - mówi Roman Młodkowski, Dyrektor i Redaktor Naczelny kanału TVN CNBC Biznes.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.