Autentika wchodzi na grunt AdTaily

Autentika poszerza profil działalności i już niedługo wprowadzi nowe rozwiązanie na rynek reklamy. Projekt współfinansowany jest w ramach działania 8.1 POIG.

Admatik.pl to stworzona przez Autentikę sieć automatyzująca proces publikacji reklamy internetowej. Cały proces kupowania powierzchni reklamowej na witrynie ma być zautomatyzowany, czyli reklamodawca nie będzie musiał kontaktować się z właścicielem strony, by móc umieścić na jego stronie reklamę. Kupno powierzchni odbywało się będzie za pośrednictwem specjalnej aplikacji.

Admatik vs. AdTaily

Podobne do Admatik rozwiązania funkcjonują już jednak w polskiej sieci. Warto chociażby wspomnieć tu o systemie reklamowym AdTaily, przejętym w zeszłym roku przez Agorę.

Czym różnią się te dwa konkurencyjne rozwiązania? Admatik będzie oferował możliwość emisji reklam na standardowych placementach (jak Banner, Leaderboard, Skyscraper czy Medium rectangle), natomiast AdTaily posiada jedną - niestandardową - formę reklamową (widget, który w boksie pozwala wyświetlić kilka reklam). Admatik będzie również oferował przyjęte na rynku formy rozliczeń, czyli m.in. CPM, CPC, CPA. Z kolei AdTaily posiada jedną formę rozliczeń między reklamodawcą a wydawcą: flat fee czy stała opłata za dzień emisji.



Nowa usługa ma być dostępna dla wszystkich podmiotów, bez względu na ich wielkość czy budżet. Planowo zamknięta wersja beta - dostępna tylko dla osób zapisanych do newslettera - uruchomiona zostanie już w lutym br.



Wsparcie z UE


Admatik.pl to, jak dotychczas, największy z projektów Autentiki. Zarówno pod względem zakresu pracy, czasu realizacji, jak i pochłoniętych zasobów. Jego realizacja jest możliwa, dzięki środkom pozyskanym przez Autentikę z Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Spójny model biznesowy pozwolił agencji uzyskać kwotę pokaźnych, jak na polskie warunki, rozmiarów - 791 860 zł.

- Już teraz zapraszamy wszystkich zainteresowanych do naszego newslettera, który pozwoli być na bieżąco z informacjami związanymi z siecią - mówi Michał Samojlik, Dyrektor Kreatywny i Prezes Zarządu Autentika. - W najbliższych tygodniach uruchomiona zostanie zamknięta wersja beta, a z czasem system zostanie udostępniony dla wszystkich.

Na potrzeby projektu agencja powiększyła skład zespołu o nowych pracowników. Do Autentiki dołączył m. in. Michał Małowski, pełniący wcześniej rolę Kierownika Działu Koordynacji Projektów w Redefine Sp. z o. o. Małowski zajmie się koordynacją prac skupionych wokół projektu admatik.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.