Grupa ADV przejmuje MAT

Do Grupy ADV dołączyła agencja marketingu zintegrowanego MAT.

Grupa ADV podpisała umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 80% udziałów w agencji marketingu zintegrowanego MAT.

"O zamierzeniach związanych z rozwojem naszych kompetencji w kierunku rozwiązań BTL informowaliśmy już przeszło rok temu. Odbyliśmy wiele spotkań, które miały doprowadzić nas do pożądanej akwizycji. Jednakże, podczas rozmów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, napotykaliśmy na problemy związane z brakiem odpowiednich kompetencji oraz niezadowalającymi wynikami finansowymi. Spółki z naszej grupy pracują dla bardzo wymagających klientów dlatego też szukaliśmy doświadczonego podmiotu, który będzie mógł sprostać ich oczekiwaniom. Dodatkowo zależało nam na tym, aby związać się z firmą, która dobrze sobie radzi w obecnych trudnych warunkach rynkowych. Agencja MAT doskonale wpisuje się w nasze oczekiwania". - mówi Wiceprezes Zarządu Grupy ADV, Konrad Pankiewicz.

Agencja MAT istnieje od 12 lat. Z butiku kreatywnego wraz z rozwojem swoich kompetencji stała się agencją marketingu zintegrowanego świadcząc swoje usługi między innymi dla takich klientów jak: Fritolay, Henkel, Iveco, PTK Centertel (Idea i Orange), Reebok, Sony Ericsson i Unilever. W minionym roku zespół MAT rozpoczął współpracę z firmami: Adidas, Electronic Arts (The Sims 3, FIFA, Need for Speed), Funai, Microsoft, Reckitt Benckiser oraz Sony.

"Do chwili obecnej nie posiadaliśmy tak rozległych kompetencji w zakresie komunikacji interaktywnej, jakie mają spółki z Grupy ADV. Jestem przekonany, że wzajemna wymiana know-how pomiędzy MAT, a pozostałymi spółkami Grupy pozwoli znacznie szybciej zrealizować nasz wspólny cel, jakim jest stworzenie organizacji świadczącej we wszystkich możliwych kanałach komunikacji zintegrowanej usługi marketingowe zarówno w obszarze strategii, kreacji i planowania mediów jak i realizacji". - mówi Sławomir Matul, Prezes Zarządu agencji MAT.

Wkrótce nastąpi kolejne ważne wydarzenie w historii Grupy ADV. Na rynku NewConnect zadebiutuje SMT Software, firma świadcząca usługi programistyczne, w której Grupa objęła w 2008 r. większościowy pakiet udziałów (51%).

W skład Grupy ADV wchodzą spółki działające w obszarze marketingu, mediów interaktywnych oraz outsourcingu sprzedaży: agencja interaktywna Adv.pl, agencja mediów interaktywnych Codemedia, dom mediowy Mediasense, spółka Iweii.com - społecznościowy hub afiliacyjny, spółka technologiczna SMT Software, spółka ThinkOpen specjalizująca się w rozwiązaniach permission marketing, oraz Weblocus - firma działająca w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.