Adspiro: zrób sobie sieć reklamową

System Adspiro umożliwia wydawcom tworzenie własnych, wertykalnych sieci reklamowych a reklamodawcom oferuje różne, ściśle określone grupy docelowe.

http://Adspiro.pl jest platformą internetową umożliwiającą tworzenie niszowych, wertykalnych sieci reklamowych. Pełni rolę pośrednika pomiędzy reklamodawcami a wyspecjalizowanymi tematycznymi witrynami wchodzącymi w skład konkretnych sieci.

Jak to działa? Menedżer sieci (będący np. właścicielem witryny lub autorem bloga) zakłada sieć, do której mogą przystąpić inne, tematycznie pokrewne strony internetowe i pozyskuje reklamodawców skuszonym grupą docelową skupioną wokół stron znajdujących się w sieci.

Jeśli jesteś wydawcą, przystępując do Adspiro możesz monetyzować wytwarzane przez siebie treści i zasięg wśród konkretnych grup użytkowników, jak również poszerzać swój zasięg wciągając do Twojej sieci podobne do Twojego serwisy. Jeśli jesteś reklamodawcą wybierając konkretną wertykalną sieć reklamową efektywnie dotrzesz do swojej grupy docelowej - zapewniają twórcy na stronie projektu. Jeśli jesteś przedsiębiorczy możesz w Adspiro zarejestrować się jako Menedżer sieci i budować własne sieci reklamowe i zarabiać na nich pozyskując reklamę

Minimalna stawka za wyświetlenie reklamy w Adspiro (CPV) wynosi 1 gr (czyli CPM = 10 zł). Prowizja Adspiro od wartości wyemitowanej reklamy wynosi 10%, a wysokość prowizji pobieranej przez Menedżera sieci ustalana jest przez niego z wydawcami witryn.

Stawkę za pojedyńcze wyświetlenie reklamy ustalają reklamodawcy, a liczba wyświetleń reklamy zależy od stawek CPV, którą definiują na daną kampanię różni reklamodawcy. Wśród dostępnych formatów reklamowych są: bannery graficzne, tekst oraz wideo.

Do tej pory w Adspiro powstało kilka wertykalnych sieci reklamowych np. Literacka Sieć Reklamowa, Zdrowie i Uroda, Przedszkolna Sieć Reklamowa, Human Resources Network.

Mimo iż Nasza-Klasa wciąż przyciąga ponad 11 mln internautów, którzy miesięcznie spędzają tam ponad 8 godzin, długi ogon internetu wcale się nie skraca. Podobnie jak nie maleje zainteresowanie właścicieli niszowych witryn czerpaniem zysków ze swoich projektów. Dla wydawców, którzy albo są za mali by dostać się do jednej z największych sieci internetowych, albo nie godzą się na niskie stawki przez nie oferowane - Adspiro może być pewnym rozwiązaniem. System http://AdTaily.com udowodnił potencjał tego obszaru rynku, czy z platformą Adspiro będzie podobnie?

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.