Social media marketing z K2

Nowe stanowisko Social Media Strategy Managera w K2 objęła Marta Szczepańska.

K2 poszerza kompetencje w zakresie marketingu w mediach społecznościowych. W związku z tym utworzono nowe stanowisko Social Media Strategy Managera, które obejmie Marta Szczepańska. Będzie ona odpowiedzialna za tworzenie i realizowanie strategii działań marketingowych w social media, z szczególnym uwzględnieniem Facebooka i serwisów mikroblogowych. Nowe stanowisko powstało w ramach działu K2 WOMM.

Marta Szczepańska na temat mediów społecznościowych prowadzi specjalny profil w Facebooku (http://www.facebook.com/socialistka ), a z K2 związana jest od 4 lat. Pracowała nad tworzeniem strategii dla czołowych klientów agencji min.: Agora, Coca-Cola Poland Services, Delecta, Ikea, MKiDN, Nokia, Peugeot. Jeszcze w 2009 roku w K2 przy udziale Marty Szczepańskiej zostały zrealizowane pierwsze projekty marketingu społecznościowego m. in. dla marek Avon i Play.

Wprowadzanie marek w media społecznościowe wymaga specyficznego podejścia i ciągle zmieniają się możliwości działania, dlatego zdecydowaliśmy się wyodrębnić dedykowane stanowisko. Teorie zna każdy kto przeczytał kilka case’ów, ale dopiero praktyk, który prowadził profile marek, widział na własne oczy kłótnie sieciowe (flamewars) czy monitorował komentarze wie jakie szanse i zagrożenia tkwią w socialmedia. Takim praktykiem jest właśnie Marta - mówi Łukasz Lewandowski, Co-managing Director K2.

Dział K2 WOMM istnieje w ramach agencji K2 od kilku miesięcy. Do tej pory zrealizowano w nim kilkanaście projektów dla czołowych marek. Social Media marketing jest jedną z kilku nowych usług, jakie zostaną wprowadzone do portfolio K2 WOMM jeszcze w bieżącym roku - zapewniają przedstawiciele Spółki.

O tym jak radziły sobie serwisy społecznościowe w 2009 czytaj w podsumowaniu: Anno Domini 2009: serwisy społecznościowe i mikroblogi.

Źródło: K2 Internet