Kierownictwo Apple potwierdza zakup Quattro Wireless

Przedstawiciele amerykańskiego koncernu potwierdzili doniesienia Wall Street Journal o zakupie wyspecjalizowanej w dostarczaniu treści reklamowych na urządzenia mobilne firmy Quattro Wireless. Apple najprawdopodobniej zamierza wykorzystać przejęte kompetencje do rozwoju własnej oferty w tym segmencie działalności.

Zdaniem analityków Apple najprawdopodobniej zechce wykorzystać kupioną razem z firmą Quattro Wireless platformę reklam mobilnych Q Elevation do zwiększenia przychodów w segmencie rozwiązań mobilnych. Istotnym źródłem korzyści dla amerykańskiego koncernu mogłoby być m.in. wbudowanie systemu reklamowego w system operacyjny iPhone OS.

Według zapewnień przedstawicieli Apple w najbliższym czasie nie są planowane żadne zmiany w ofercie reklamowej i usługach oferowanych przez Quattro Wireless. Wartość transakcji jest szacowana na 275 mln USD.

Czytaj też:

CA zgodnie z planem

Tablety. Ballmer uprzedzi Apple?

Dobry start, ale wątpliwości pozostają

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200