Kierownictwo Apple potwierdza zakup Quattro Wireless
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 06.01.2010, godz. 12:27
Przedstawiciele amerykańskiego koncernu potwierdzili doniesienia Wall Street Journal o zakupie wyspecjalizowanej w dostarczaniu treści reklamowych na urządzenia mobilne firmy Quattro Wireless. Apple najprawdopodobniej zamierza wykorzystać przejęte kompetencje do rozwoju własnej oferty w tym segmencie działalności.
Zdaniem analityków Apple najprawdopodobniej zechce wykorzystać kupioną razem z firmą Quattro Wireless platformę reklam mobilnych Q Elevation do zwiększenia przychodów w segmencie rozwiązań mobilnych. Istotnym źródłem korzyści dla amerykańskiego koncernu mogłoby być m.in. wbudowanie systemu reklamowego w system operacyjny iPhone OS.
Według zapewnień przedstawicieli Apple w najbliższym czasie nie są planowane żadne zmiany w ofercie reklamowej i usługach oferowanych przez Quattro Wireless. Wartość transakcji jest szacowana na 275 mln USD.
Czytaj też:
Tablety. Ballmer uprzedzi Apple?