Mambiznes.pl w rękach Bankiera

Serwis skierowany osób, które planują rozpocząć lub właśnie rozpoczęły własną działalność gospodarczą dołączył do Grupy Bankier.pl.

Powstały w połowie 2008 r. serwishttp://Mambiznes.pl skierowany jest do młodych przedsiębiorców, którzy poszukują fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Użytkownicy mogą odnaleźć w nim różnorodne treści, m.in. pomysły na biznes, schematy tworzenia biznesplanów, procedury związane z zakładaniem firmy oraz porady dotyczące jej prowadzenia.

MamBiznes.pl stanowi cenne uzupełnienie naszej oferty serwisów poświęconych prowadzeniu firmy - mówi Roman Bryś, Członek Zarządu Bankier.pl. Liczymy, że przy dodatkowym wsparciu ze strony Bankier.pl serwis będzie mógł kontynuować dynamiczny rozwój.

Wg październikowej fali badania Megapanel PBI/Gemius serwis Mambiznes.pl odwiedzany jest przez 70 tys. użytkowników (real users) - uwzględniając te dane Grupa Bankier.pl z nowym nabytkiem dociera do 1 mln 708 tys. internautów. Wspólnym celem serwisów z grupy Bankier.pl jest wspieranie rozwoju kompetencji odbiorców oraz pomoc w docieraniu do interesujących ich zagadnień.

Równocześnie Bankier.pl poinformował, że wg Ogólnopolskiego Badania Inwestorów 2009 przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych portal jest najpopularniejszym źródłem informacji o rynku finansowym w internecie. To już siódma edycja badania, którego celem jest poznanie profilu polskiego inwestora indywidualnego, jego opinii oraz preferencji przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Badania kwestionariuszowe przeprowadzono między kwietniem a lipcem 2009 r. i wzięło w nich udział 1327 inwestorów. W ankiecie pytano przede wszystkim o kwestie związane z inwestowaniem, jednak część badania została poświęcona źródłom informacji, z których inwestorzy czerpią wiedzę na temat rynku kapitałowego. Wyniki badania jednoznacznie wskazały internet jako najważniejsze źródło takich informacji.

Wśród finansowych portali internetowych najpopularniejszym okazał się Bankier.pl. W 2009 r. co trzeci badany wskazywał portal Bankier.pl jako główne źródło wiedzy na tematy związane z inwestowaniem, co daje wynik 33,3% wskazań w stosunku do zeszłorocznych 23,6%. Na drugim miejscu uplasowały się serwisy: Money.pl z wynikiem 25,7% oraz Parkiet.com - 20%.

Źródło: Bankier.pl