Artegence dla świątecznego Knorra

Marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w internecie odpowiada Artegence.

Serwis dostępny pod adresem knorr.pl/swieta, prezentuje przepisy świąteczne, również w formie wideo.

Internauci mają możliwość dodawania własnych receptur, za co otrzymują nagrodę gwarantowaną w formie e-booka ze wszystkimi świątecznymi przepisami. W ramach konkursu, również przygotowanego przez Artegence, użytkownicy mogą głosować na dodawane przepisy. Do wygrania są zestawy srebrnych garnków Cefal Ingenio.

W tematy kuchennych przygotowań wprowadzają użytkowników dwie ambasadorki marki Knorr: aktorka Małgorzata Ostrowska - Królikowska, oraz dziennikarka Marzena Rogalska. Materiały wideo zostały przygotowane przez agencję Artegence.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.