Groupon wart 250 mln dol

Założony w Chicago start-up - Groupon.com - został wyceniony na 250 mln dol na podstawie ostatniej rundy finansowania.

Jak podaje TechCrunch, ostatnia runda finansowania w Grupon opiewała na kwotę 30 mln dol. Inwestorem był Accel Partners oraz dotychczasowi inwestorzy.

Jak działa Groupon.com? Serwis oferuje duże zniżki na produkty i usługi firm lokalnych. Jednak zanim będzie można skorzystać ze zniżki, osiągnięta musi zostać minimalna liczba osób, która zadeklaruje chęć skorzystania z niej. Oddaje to inicjatywę w ręce użytkowników, którzy rozsyłają linki z ofertą do swoich znajomych przez Facebook czy Twitter.

Jak prognozuje Groupon, w 2010 r. obroty ze sprzedaży dokonywanej za pośrednictwem serwisu powinny wynieść 100 mln dol. Z tego od 30 do 50 proc ma stanowić prowizja Groupon.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.