Bluerank z nową spółką dla mniejszych klientów

Bluerank otwiera Sembox - nową agencję SEM dla polskiego rynku MŚP

"Na usługi SEM (a linki sponsorowane w szczególności) jest w Polsce coraz większy popyt - zarówno wśród mikroprzedsiębiorstw, jak i tych wielkich firm" - mówi Maciek Gałecki, CEO Bluerank - "Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszej działalności i za pośrednictwem Sembox skierować usługi również do MŚP…"

"Bluerank oferuje usługi na rynku międzynarodowym. Skupia się na koncernach i dużych, rozpoznawalnych markach, realizując zaawansowane projekty SEM i operując wysokimi budżetami" - czytamy w komunikacie Bluerank.

Sembox natomiast ma koncentrować sprzedaż swoich usług na rynku mikroprzedsiębiorstw, a także małych i średnich firm w Polsce, które dysponują nieco mniejszymi budżetami przeznaczonymi na działania reklamowe w wyszukiwarkach.

Sembox Sp. z o.o. jest w całości własnością Bluerank Sp. z o.o. Dzięki merytorycznemu zapleczu i wsparciu zapewnianemu przez Bluerank, Sembox współpracuje już z kilkudziesięcioma klientami, realizując dla nich kampanie linków sponsorowanych w kilku polskich wyszukiwarkach.

Agencja rozpoczęła również rozmowy z polskimi katalogami firm, w zakresie stworzenia dodatkowego produktu w postaci kampanii linków sponsorowanych do oferowanych przez nie pakietów.