Hypermedia dla marki Duracell
- Artur Małek,
- 16.12.2009, godz. 08:50
Agencja Hypermedia (Isobar Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz sekcji strony WWW do kampanii internetowej, producenta baterii, firmy Duracell (Procter & Gamble).
Działania reklamowe przebiegają pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent". Celem kampanii jest zaprezentowanie korzyści płynących z używania baterii, poprzez jednoczesną promocję zabawek na baterię w sklepach internetowych Merlin.pl i Toys4Boys.pl.
W kampanii wykorzystano następujące formaty reklamowe: top player, scroll double billboard m.in. na stronach Onet.pl i O2.pl, a także mailing. Kampanii towarzyszą dwie nowe sekcje na stronie Duracell.pl, gdzie konsumenci mogą znaleźć informacje o partnerstwie ze sklepami oraz specjalnych dużych opakowaniach baterii Duracell.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii, kreacji oraz projekt i wdrożenie sekcji na stronie WWW. Kampania potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.