OS3 obsłuży budżet Nemiroffa

Agencja interaktywna OS3 multimedia zdobyła budżet reklamowy na działania internetowe marki Nemiroff, należącej do międzynarodowego koncernu Nemiroff Ukrainian Vodka Company.

Do międzynarodowego przetargu koncern zaprosił 4 agencje z Polski, zaś zwycięskiej powierzono aktywności internetowe wokół marki Nemiroff na lokalnym rynku.

OS3 multimedia w ramach kompleksowej obsługi Nemiroffa przygotowała długofalową strategię działań dla marki w sieci. Wśród zadań postawionych agencji w ramach współpracy są m.in.: kreacja kolejnych kampanii promocyjnych, zaproponowanie konceptów kreatywnych, a następnie stworzenie minisajtów produktowych oraz zaplanowanie i przeprowadzenie aktywności w obrębie social media. Agencja będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie obecności marki w sieci.

Pierwsza realizacja OS3 multimedia dla marki Nemiroff planowana jest na styczeń 2009 r.

Nemiroff to jeden z liderów światowego rynku wódki, a także pierwsza ukraińska firma alkoholowa posiadająca oficjalny status "Międzynarodowej", przyznawany firmom, które eksportują co najmniej 30 proc. swojej produkcji. Portfolio Nemiroff obejmujące 28 rodzajów trunków obecne jest w 55 krajach na całym świecie.