netPR.pl wprowadza nową markę wideo

VideoPR.pl zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej.

Powstanie videoPR.pl wynika z rosnącej popularności przekazu wideo w sieci, jak również z konieczności oddzielenia jej od podstawowej działalności firmy netPR.pl, jaką jest rozwijanie oprogramowania internetowego wspomagającego komunikację w modelu SaaS.

"Rozwijając technologie komunikacji wideo w Internecie zauważamy, że wyprodukowanie dobrego materiału filmowego lub jego koszt stanowią często barierę dla naszych klientów. Dlatego od blisko roku staramy się ich wspierać również w tej dziedzinie. Na swoim koncie mamy już ponad 100 produkcji, obejmujących informacje wideo, relacje z wydarzeń, wywiady, prezentacje produktów oraz filmy instruktażowe" - mówi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl.

Do tej pory videoPR.pl zrealizował usługi m.in. dla: Grupy Energa, Grupy BRE, Grupy ING, Finamo, BZ WBK. videoPR.pl jest także dostawcą treści wideo do serwisu Ekooszczedni.pl.

W sieci znajduje się coraz więcej filmów i coraz częściej je oglądamy. Według październikowych badań comScore, Inc., przeciętny internauta za oceanem na oglądanie filmów w internecie poświęca blisko 10 godzin miesięcznie.