8fish z aplikacją dla marki Vichy

Firma 8fish przygotowała interaktywną aplikację dla Vichy z grupy L'Oréal.

Kampania dla Vichy wsparta jest działaniami reklamowymi na Facebook.

Aplikacja "Podaruj różę" ma na celu wypromowanie wprowadzonej niedawno na rynek gamy produktów odżywczo-nawilżających z wyciągiem z róży, Vichy Essentielles. Kwiat róży wykorzystano jako element komunikacji marketingowej ze społecznościami internetowymi.

Pojawiająca się w boksach reklama rozliczana w modelach CPC/CPM kierowana jest do grupy celowej marki.

Kliknięcie w reklamę i zatwierdzenie aplikacji umożliwia przesłanie znajomym użytkownika unikalnego prezentu - róży. Prócz wyboru osób, którym przesłana zostanie aplikacja, internauta ma także możliwość komunikowania o podarunku w niebezpośredni sposób - poprzez publikację informacji o otrzymaniu wirtualnego kwiatka w specjalnym boksie w swoim profilu. Umożliwia on także wskazanie osób, które przyjęły prezent.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.