Społeczności.pl: w planach 25% rynku reklamy społecznościowej
- Artur Małek,
- 30.11.2009, godz. 13:34
Jak poinformowali przedstawiciele Społeczności.pl, sieć dociera już do 8 mln realnych użytkowników.
O stworzonej przez Fotka.pl sieci reklamowej skupiającą serwisy społecznościowe napisaliśmy jako pierwsi w połowie listopada. Dziś spółka oficjalnie poinformowała rynek o produkcie, więc warto uzupełnić podane wtedy informacje.
W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.
Zasięg nowego podmiotu to 8 mln realnych użytkowników oraz ponad 1,5 mld odsłon miesięcznie. Spółka Fotka.pl zakłada, że sieć Spolecznosci.pl po roku działalności będzie kontrolowała ok. 25% rynku reklamy społecznościowej.
"Serwisy społecznościowe stały się nieodłącznym elementem dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej i wypracowały sobie ugruntowaną pozycję w mediaplanach. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć sieć reklamową, która ułatwi klientowi realizację spójnej strategii marketingowej na znaczących serwisach społecznościowych"- komentuje Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Fotka.pl Sp. z o.o.
Oferta reklamowa posiada trzy produkty: Kliki, czyli kampanie rozliczane w modelu efektywnościowym, Zasięgi, czyli pakiety zasięgowe od 1 mln do 20 mln odsłon oraz Niestandardy, które tworzą wszelkie działania niestandardowe w społecznościach.