Amazon najbardziej mobilny

Wersja mobilna strony internetowej Amazon.com otwiera się w 2,9 sek., i dostępna jest dla użytkowników w 99,9 proc. odwiedzin.

Takie wyniki otrzymali badacze z firmy Gomez, który przeprowadzili testy na wybranych stronach mobilnych amerykańskich sprzedawców.

Badanie analizujące wskaźniki takie jak czas i dostępność strony przeprowadzono między 1-15 listopada. Najwyższe noty wśród przeanalizowanych czternastu stron otrzymał Amazon.com, którego strona otwiera się średnio 2,9 sek. Ostatni pod tym względem jest natomiast Target (prawie 7 sek. na załadowanie serwisu).

Warto dodać także, że średni czas otwierania się strony mobilnej sklepu wynosi 4.7 sek., czyli jest o 50 proc. dłuższy niż w przypadku stron tradycyjnych.

Strony mobilne charakteryzowały się dosyć wysoką średnią dostępności w sieci, która wyniosła 98.7 proc. i była niewiele niższa niż w przypadku stron tradycyjnych.

Źródło: /benchmarks.gomez.comŹródło: /benchmarks.gomez.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.