ShareTheMusic: rentowność pod koniec 2010 r. (WIDEO)

- "ShereTheMusic to projekt długoterminowy i nie nastawiamy się na szybki zysk" - mówi Tomasz Szladowski, prezes firmy DESH, w wywiadzie dla InternetStandard.pl.

O ShareTheMusic pisałem 23 października, czyli w dniu startu platformy. Serwis jest interesujący z co najmniej dwóch powodów: po pierwsze dlatego, że umożliwia całkiem legalnie (tak twierdzą twórcy) wymieniać się plikami mp3.

Po drugie, Polska to tylko jeden z rynków na których serwis ma się rozwijać. - "Odwiedzają nas osoby za 110 krajów" - mówi Tomasz Szladowski, prezes firmy DESH. Aby nie "wystraszyć" użytkowników z zagranicy językiem polskim, serwis będzie wypychał coraz silniej na pierwszy plan swój wielojęzyczny charakter.

W planach jest kampania marketingowa w Ameryce Północnej i Łacińskiej.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.