Sieć V2Media wprowadza nowy format - V2Scroll

Płaska forma reklamy, przez którą użytkownik zainicjować może emicję reklamy wideo to nowy format oferowany przez sieć V2Media.

V2Scroll - nowy format w ofercie sieci V2Media - jest formą płaską, zajmującą całą szerokość serwisu, poprzez którą użytkownik może zainicjować emisję reklamy wideo w trybie pełnoekranowym. Po najechaniu na nią kursorem forma ekspandując zakrywa cały ekran i emituje spot reklamowy. Na V2Scroll’u poza kreacją wideo znajduje się powierzchnia przeznaczona na kreację flaszową umożliwiającą kliknięcie w przekaz.

V2Scroll emitowany jest bez dźwięku, dopiero po wykonaniu interakcji wyświetla się pełnoekranowa wersja audio-wideo. V2Scroll daje ponadto możliwość prezentacji innego spotu wideo przed ekspandowaniem reklamy, innego zaś po jej rozszerzeniu. Nowa forma oferowana przez sieć V2Media może być emitowana w górnej bądź w dolnej części serwisu.

Forma ta emitowana jest bez dźwięku oraz nie przysłania serwisu - oba elementy sprawiają, że forma ta jest najmniej intruzywną dostępną w Polsce formą reklamy wideo. Wierzymy, że innowacyjność V2Scrolla sprawi, że będzie się on cieszył dużą popularnością - powiedział Marcin Olszewski, managing director V2Media Polska.

Sieć V2Media wprowadza nowy format - V2Scroll

V2Scroll promujący nową formę na Kobieta.pl

V2Scroll jest siódmą formą reklamową w ofercie sieci V2Media. Poza nim w ofercie znajdują się: Vstitial, Expand Vstitial, V2DoubleBillboard, Pre-roll, Post-roll i Overlay. V2Media stanowi część międzynarodowej Grupy ARBOinteractive.

Źródło: ARBOinteractive