Zumi: każde województwo w nowych szatach

Kilkanaście różnych wersji graficznych dedykowanych dla każdego województwa to nowości wprowadzone do lokalizatora Zumi. Nowy layout otrzymała również strona Zumi Nieruchomości.

Dzięki wprowadzonym zmianom lokalizator http://Zumi.pl dostosowuje swój wygląd oraz dostępne funkcjonalności do użytkowników potencjalnie zainteresowanych tymi informacjami ze względu na miejsce zamieszkania. Można skorzystać z domyślnie proponowanej przez Zumi wersji regionalnej, albo wybrać własną klikając link "Zmień lokalizację".

Nowy układ funkcjonalny i projekt graficzny naszym zdaniem pozwala lepiej wyeksponować bogactwo treści lokalnych. W ten sposób ZUMI jest jeszcze bliżej swoich użytkowników, realizując swoją podstawową misję "więcej o firmach, produktach i usługach" - podkreśla Tomasz Nowak, dyrektor operacyjny Zumi.pl w Grupie Onet.pl

W zamierzeniu nowy układ strony głównej usprawnić ma korzystanie z zasobów informacyjnych Zumi oraz lepiej zaprezentować multimedialne zasoby lokalizatora (wirtualne spacery dostępne w usłudze "Ulica 360°", wideo-wizytówki klientów, niekomercyjne panoramy).

Całkowicie przebudowano nawigację po najważniejszych działach lokalizatora. W górnym pasku użytkownik serwisu może dynamicznie przełączać się między wyszukiwarką firm i usług, nieruchomościami, wyznaczaniem trasy oraz serwisem mapowym. Nową funkcją strony głównej lokalizatora jest prezentacja wybranych firm ogłaszających się w okolicy w kilku najczęściej wyszukiwanych kategoriach tematycznych. Również informacje drogowe trafiły na stronę główną w postaci dynamicznej zakładki w menu nawigacyjnym oraz jako obraz z kamerek drogowych w danym województwie.

Nowej strony doczekała się także usługa ZUMI Nieruchomości, w ramach której możliwe jest przeglądanie 2 milionów ofert nieruchomości, a także lektura pochodzących z zasobów Onetu artykułów, raportów i porad kontekstowo związanych z nieruchomościami. Całość uzupełniają linki prowadzące bezpośrednio do ogłaszających się w ZUMI firm wnętrzarskich, budowlanych czy architektów.



Zumi szybko wykroczyło poza standardowe pojmowanie lokalizatora. Systematyczne wprowadzanie nowych funkcji spowodowały, ze poprzednia wersja strony startowej wyczerpała swoją pojemność. Jestem przekonany, że nowa strona ZUMI ułatwi użytkownikom korzystanie z wszystkich funkcji, które są dostępne dziś, i tych, które pojawią się na ZUMI w przyszłości. Pracujemy nad implementacją wyszukiwarki produktów, a wtedy Zumi stanie się kanałem dystrybucji produktów dla firm, a dla internautów miejscem lokalizowania i kupowania towarów - zapowiada Mateusz Boczar, dyrektor produktu Zumi.pl.

W sierpniu z lokalizatora Zumi skorzystało ponad 4,4 mln użytkowników, którzy wygenerowali 35 mln odsłon.

Czytaj też: Zumi: już wkrótce w branży e-commerce (wywiad)

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.