e-Drapacz - kolejny produkt zasięgowy na rynku

95% (15,8 mln internautów) to - wg sierpniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius - zasięg nowego produktu na rynku reklamy internetowej. e-Drapacz jest wspólnym projektem sieci: Ad.Net i ARBOnetwork.

Zapowiadany przez nas we wrześniu wspólny projekt reklamowy sieci Ad.Net i ARBOnetwork ujrzał światło dziennie. Produkt zasięgowy e-Drapacz, wg sierpniowej fali badania Megapanel PBI/Gemius, dociera do ponad 15,8 mln użytkowników i charakteryzuje się 95% zasięgiem (przy uwzględnieniu współoglądalności).

e-Drapacz jest odpowiedzią Ad.Net i ARBOnetwork na uruchomiony we wrześniu wspólny projekt IDMnet i Grupy o2 o nazwie AdRakieta, który wg lipcowych statystyk docierał do 96% internautów. Jak powiedział we wrześniowej rozmowie z Internet Standard Maciej Musioł, dyrektor zarządzający Ad.Net, e-Drapacz ma być konkurencyjny przede wszystkim w obszarze ceny per user oraz w zakresie obsługi technicznej i technologicznej.

Obecnie na ofertę eDrapacza składają się 3 pakiety: pakiet dzienny umożliwiający dotarcie do wszystkich użytkowników obu sieci oraz pakiety tygodniowe i miesięczne posiadające wysoki zasięg, porównywalny z zasięgiem największych portali. Ponadto na potrzeby projektu eDrapacz stworzone zostały dwie zupełnie nowe formy reklamowe: bottom layer oraz mega push.

Wkrótce podamy więcej szczegółów dotyczących oferty e-Drapacza.

Źróło: http://arboblog.pl