Startuje pierwsza społecznościowa sieć reklamy

Ponad 6 mln użytkowników to zasięg nowego podmiotu w branży reklamy on-line - Grupy Społeczności.pl. Portfel projektów internetowych Rafała Agnieszczaka wzbogaca się o pierwszą w Polsce sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. Premiera już 19 listopada na konferencji CommunityStandard 2009.

Ostatnie tygodnie obfitowały w wydarzenia związane z uruchamianiem nowych projektów z obszaru reklamy internetowej. Na rynku pojawił się wspólny projekt Grupy o2 i IDMnet - AdRakieta, wraz z nim zapowiedziano konkurencyjną ofertę, którą pod nazwą e-drapacz.pl szykują Ad.Net i ARBOinteractive, a kilka dni temu światło dzienne ujrzała biznesowa sieć Grupy Money.

To nie koniec premier - 19 listopada, podczas konferencji CommunityStandard 2009 Społeczności internetowe, po raz pierwszy zaprezentowany zostanie kolejny projekt - Społeczności.pl.

Rafał Agnieszczak, prezes Fotka.pl zdradził nam kilka szczegółów dotyczących swojego nowego przedsięwzięcia.

Czym jest Grupa Społeczności.pl?

RA: Społecznosci.pl to pierwsza w Polsce społecznościowa sieć reklamowa skupiająca wiodące serwisy społecznościowe. Łączny zasięg sieci na starcie szacujemy na 6-7 mln real users oraz 1,7 mld odsłon.

Dlaczego zdecydowaliście się utworzyć sieć? Czy jest miejsce dla kolejnego gracza w tym segmencie?

Gracza zajmującego się tym co chcemy robić nie ma na rynku, więc jak najbardziej miejsce jest. Społeczności to nie jest chwilowa moda co udowodniły ostatnie 2 lata więc chcemy żeby jako takie znalazły adekwatną pozycję w mediaplanach. Sposobem na to jest zapewnienie z jednej strony prostych i czytelnych modeli reklamowych, a z drugiej metodologii pozwalającej liczyć efektywność kampanii w społecznościach. To właśnie chcemy zaproponować domom mediowym i reklamodawcom w ramach stworzonego podmiotu Społeczności.pl.

Co decydować będzie o Waszej przewadze konkurencyjnej?

Stawiamy przede wszystkim na jakość obsługi Klienta. Przez ponad 2 lata działalności naszego Biura Reklamy udało nam się zbudować sprawny zespół świetnie odnajdujący się w społecznościach. Tę wiedzę chcemy teraz wykorzystać sprzedając reklamy na nie tylko własnych serwisach społecznościowych. To duża wygoda dla Klienta bowiem decydując się na obecność na kilku witrynach jednocześnie nadal będzie obsługiwany przez jedną osobę, która będzie dla niego nie tylko sprzedawcą ale również doradcą w zakresie social media.

Dlaczego wybraliście konferencję CommunityStandard do zaprezentowania swego nowego projektu?

Konferencja CommunityStandard wydaje się idealnym miejscem do zaprezentowania oferty Spolecznosci.pl, ponieważ z definicji poświęcona jest społecznościom, a nam zależy na tym aby trafić w pierwszej kolejności właśnie do osób zainteresowanych tą tematyką. Poza tym mamy nadzieję na konstruktywną krytkę co pozwoli nam ulepszyć ofertę jeszcze przed jej komercyjnym startem.



Strategia reklamowa Grupy Społeczności.pl, zasady działania społecznościowej sieci reklamowej w Polsce, jej oferta oraz sposoby badania efektywności działań - to zagadnienia, które Rafał Agnieszczak przedstawi podczas wystąpienia na konferencji Community Standard 2009.

Szczegółowy program, sylwetki prelegentów oraz formularz zgłoszenia dostępne są na stronie: http://www.internetstandard.pl/konferencje/communitystandard2009/ .

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.