Pkt.pl na iPhone'a

Wyszukiwarka pkt.pl, funkcja automatycznych podpowiedzi i auto-lokalizacji oraz wbudowana funkcja GPS pozwalająca odnaleźć najbliżej zlokalizowane firmy - to podstawowe funkcjonalności aplikacji na telefony iPhone stworzonej przez pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, która bezpłatnie dostępna jest w sklepie iTunes.

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne - wydawca książek telefonicznych oraz właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji oferuje aplikację skierowaną do użytkowników telefonów iPhone. Aplikacja pozwala przeszukiwać zasoby baz pkt.pl oraz umożliwia znalezienie firmy czy instytucji. Rozwiązanie dostępne jest w sklepie iTunes Store od października 2009.

Do najważniejszych funkcjonalności dostępnych w aplikacji należą: wyszukiwarka pkt.pl, funkcja automatycznych podpowiedzi oraz auto-lokalizacji, a także wbudowana funkcja GPS, która pozwala odnaleźć firmy zlokalizowane najbliżej aktualnego położenia użytkownika.

Rok 2009 to dla nas czas intensywnych działań w zakresie rozwoju oferowanych technologii. Dostęp do baz danych pkt.pl w telefonach iPhone to aktualnie jedna z najnowocześniejszych usług mobilnych w Polsce. W ciągu kilku dni od uruchomienia trafiła na 2. miejsce najczęściej pobieranych bezpłatnych aplikacji biznesowych w polskim iTunes Store - mówi Ewa Kasiak, dyrektor Działu Internetu pkt.pl Polskie Ksišżki Telefoniczne Sp. z o.o.

Dzięki pkt.pl w iPhone’ie użytkownicy mogą:

- zlokalizować siedzibę lub najbliższy oddział danej spółki na mapie;

- uzyskać wskazówki dotyczące dojazdu;

- połączyć się z wybraną firmą telefonicznie;

- wysłać email;

- odwiedzić stronę internetową poszukiwanej firmy;

- zapisać wyniki wyszukiwań;

- przekazać dane znajomym.

Aby zainstalować aplikację należy pobrać ją ze sklepu iTunes Store. Usługa jest dostępna w języku polskim bezpłatnie, użytkownik płaci tylko za połączenie z internetem w chwili, gdy korzysta z aplikacji.

W sierpniu 2009 serwis pkt.pl odwiedziło ponad 2,7 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius). W lipcu firma uruchomiła pilotażową usługę Wirtualny Spacer.

Źródło: pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

Czytaj też: Rozwijamy się "proportalowo" - rozmowa z Ewą Kasiak, dyrektorem Działu Internetu pkt.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.