Nowy program partnerski Grupy Allegro

Promowanie aktywnych partnerów oraz przyznawanie prowizji przede wszystkim za wykonane akcje to główne cechy nowego programu partnerskiego uruchomionego przez Grupę Allegro. MultiProgram w wersji beta obsługuje większość serwisów Grupy.

MultiProgram zastąpi istniejący od wielu lat program partnerski.

W tej chwili MultiProgram obsługuje serwisy Allegro, Ceneo, iStore oraz otoMoto, otoDom i otoWakacje - informuje Łukasz Gołębniak, kierownik zespołu SEM/SEO. Wdrożyliśmy wersję "beta", która pozwoli na weryfikację dostępnych funkcjonalności i modyfikację MultiProgramu według potrzeb jego Użytkowników.

Wg zapewnień przedstawicieli Grupy Allegro sukcesywnie włączane będą do MultiProgramu kolejne serwisy. Oznacza to także nowe zestawy kreacji reklamowych.

Na potrzeby nowego programu opracowany został nowy system prowizyjny, który promuje partnerów szczególnie aktywnych oraz oferuje zróżnicowane metody naliczania prowizji. Będą one przyznawane głównie za wykonane akcje (rejestracja, zakup, wystawienie ogłoszenia, itp.). W przygotowaniu są jednak także nowe metody rozliczeń za unikalną wizytę czy też "kliknięcie w kreację reklamową".

W ramach prowizji za emisję reklam Serwisu Allegro dodaliśmy kilka opcji, o które już od jakiegoś czasu pytali nasi Partnerzy - dodaje Łukasz Gołębniak. Nadal będziemy wynagradzać za pełną aktywację konta i dzielić się prowizją za sprzedaż na kontach nowych Użytkowników. Nowy Program pozwoli także na dodatkowe przyznawanie wynagrodzenia za zakupy w opcji "Kup teraz". Ważną zmianą jest również "ubruttowienie" wypłat dla kont firmowych.

MultiProgram funkcjonuje obecnie w wersji beta. Przedstawiciele Grupy zapewniają, że czekają na wszelkie uwagi od użytkowników oraz zgłaszanie ewentualnych błędów, które pojawiać się mogą się po starcie nowego systemu.

Źródło: Allegro