k2 Internet inwestuje w brainshop u-boot

K2 Internet objęło w wyniku podniesienia kapitału 50% udziałów w agencji strategiczno-kreatywnej Brainshop U-boot.

Brainshop U-boot oraz K2 Internet S.A. pozostaną niezależnymi podmiotami, korzystając ze wsparcia organizacyjnego, dostępu do nowych klientów oraz technologii w ramach grupy K2.

Wspólnym celem jest stworzenie nowego modelu usług marketingowych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku kanałów komunikacji z zakresu off- i on-line.

"W wyniku zrealizowanej transakcji K2 posiada obecnie wszystkie kompetencje potrzebne, by aktywnie walczyć o budżety reklamowe, które powoli przestają być dzielone na off- i on-line. Maciek i Wojtek dołączając wraz z zespołem do naszych struktur wnoszą swoje wieloletnie doświadczenia, obsługiwanych klientów i wiarygodną markę. Dla mnie osobiście najważniejsze jest jednak to, że łączą nas nie tylko wartości i przekonania dotyczące rozwoju rynku ale i sposobu prowadzenia biznesu" - komentuje Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet S.A.

Obie firmy będą ze sobą ściśle współpracować przy pracy na rzecz wspólnych klientów (K2 i BU pracują obecnie wspólnie na rzecz Volvo Auto Polska) oraz przy pozyskiwaniu nowych budżetów (obie firmy są obecnie zaangażowane w negocjacje dotyczące wspólnej obsługi kolejnych klientów). Praca dla dotychczas obsługiwanych klientów będzie prowadzona na niezmienionych zasadach. U-boot zatrudnia obecnie 14 osób. Docelowo planowany jest wzrost wielkości zespołu do 20 osób - na koniec przyszłego roku.

Obecni udziałowcy i założyciele Brainshop U-boot - Maciej Obuchowicz i Wojciech Błaszczyk posiadać będę wspólnie pozostałe 50%. Do zarządu spółki dołączy Janusz Żebrowski (prezes zarządu K2 Internet S.A.). Pozyskane środki pozwolą na dokonanie inwestycji w zespół, rozwój oferty oraz budowanie nowych kompetencji. Obie strony nie wykluczają w przyszłości bliższej integracji organizacyjnej, której zasady określone zostaną na podstawie zebranych w okresie najbliższych 12 miesięcy doświadczeń.