Hit44.pl-przecena codziennie

Sklep internetowy punkt44.pl uruchomił nowy projekt e-commerce działający w modelu "one day one deal".

W ostatnich kilku miesiącach dwie duże spółki mediowe uruchomiły własne serwisy e-commerce oferujące na sprzedaż jeden produkt dziennie w bardzo atrakcyjnej cenie. Pierwsza z nich to Agora, która z początkiem czerwca uruchomiła KomuKomu.pl. Z podobnym projektem ruszyło także IDG.

Niedawno na rynku pojawił się kolejny, dużo mniejszy gracz, który jednak chce konkurować z największymi. Właściciele sklepu punkt44.pl uruchomili serwis hit44.pl. Siłą serwisu mają być wysokie przeceny towarów.



Hit44.pl powiązany jest z punkt44.pl i korzysta z gotowej infrastruktury sklepu, oszczędzając w ten sposób na kosztach obsługi. Klienci mogą na przykład korzystać także ze wspólnego koszyka i uzupełniać zakupy z hit44.pl produktami ze sklepu punkt44.pl.

Hit44.pl nie współpracuje z żadnym partnerem, dlatego nie wyklucza podjęcia współpracy z jakimś serwisem o dużym zasięgu w oparciu o prowizję od sprzedaży. "Nie ukrywam, że rozważamy taki wariant i pozostajemy otwarci na takie rozwiązanie w przyszłości" - mówi Tomasz Henel.

Strategia Hit44.pl:
Tomasz Henel: Środki na rozwój serwisu czerpiemy w większości z bieżącej działalności - czyli przychodów sklepu punkt44.pl, który zyskał w zeszłym roku poważne wsparcie finansowe ze strony prywatnego inwestora.

Warto zaznaczyć, że większość naszej pracy nad przygotowaniem hit44.pl skierowana była na zapewnienie atrakcyjnych ofert. Na promocję tego projektu nie zamierzamy wydać w tym roku ani grosza. Jeśli chodzi o generowanie ruchu - w pierwszej kolejności (czyli w pierwszych dniach i tygodniach projektu) liczymy na naszych klientów ze sklepu macierzystego czyli punkt44.pl.

Druga część planu to atrakcyjne oferty - które będąc realnym rynkowym hitem obronią się same. Liczę (proszę mi wierzyć nie bez podstaw - to nie jest myślenie życzeniowe, a plan stworzony na podstawie długich analiz i konsultacji), że uzyskamy efekt naturalnej, niewymuszonej "szeptanki". Mówiąc obrazowo - wolimy mieć na początek garstkę odwiedzających którzy są pod wrażeniem oferty, niż tłumy zawiedzione tym co prezentujemy.

Dlatego środki które normalnie przeznaczone byłyby na reklamę my oddajemy klientowi - oferując chociażby darmową wysyłkę niezależnie od wartości zamówienia. Naszą główną przewagą konkurencyjną są więc właśnie atrakcyjne oferty.

W serwisie hit44.pl okazje nie są i nie będą tylko pustym hasłem za którym nie przemawiają fakty. Najmniejsze przewidywane przez nas obniżki cen to 25%, a mamy już w planie także przeceny o 80%. Obniżki liczymy od sugerowanych przez producentów cen sprzedaży, a nie wyimaginowanych zawyżonych wartości.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.