Opcom dla Terravita

W połowie października Eskadra Opcom uruchomiła serwis produktowy Terravita.pl, a razem z nim także konkurs "Powszechne Badania Czekolady Działania".

Nowy serwis internetowy zaprojektowany i wykonany przez Eskadrę Opcom ma na celu wsparcie kampanii promocyjnej nowych opakowań czekolad marki Terravitta. "Założyliśmy, że nowa odsłona marki Terravita w internecie powinna być unikalna, zupełnie różna od tego, co robi konkurencja" - powiedział Paweł Brzeziński, Kierownik Działu Marketingu.

Idea strony zbudowana jest wokół postaci profesora Terrskiego - wirtualnego "brand hero" marki - który oprowadza internautę po zakamarkach serwisu i opowiada mu o tajnikach smaku i oddziaływania czekolady. "Wykorzystanie sekwencji video, nowy internetowy brand hero marki profesor Terrski prowadzący "Powszechne Badania Czekolady Działania", niecodzienna grafika strony mocno wykorzystująca animację rysunkową - to wszystko sprawia, że użytkownik nie powinien się u nas nudzić" - powiedział Wojciech Drath, Creative Director w Eskadrze Opcom.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.