Wspólny projekt Grupy Allegro i Bankier.pl

Wystartowała akcja "31 października - Światowy Dzień Oszczędzania", organizowana przez serwisy: Ceneo.pl, Bankier.pl i CoKupić.pl. To dopiero początek współpracy między serwisami.

Od momentu, gdy 9 czerwca br. MIH Allegro BV (spółka zależna Naspers) wezwało do sprzedaży 100 procent akcji portalu Bankier.pl, branża zaczęła się zastanawiać jakie skutki na rynek wywrze ten zakup. Bo przecież Naspers posiadał już w Polsce Grupę Allegro i GG Network.

Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Ceneo.pl, CoKupić.pl (oba z Grupy Allegro) i Bankier.pl jest akcja marketingowa.

Inicjatywa ma na celu wsparcie idei oszczędzania i jest połączona z konkursem, który polega na przesyłaniu swoich pomysłów na oszczędzanie.

"Zdecydowaliśmy się na wspólne wsparcie idei oszczędzania z serwisami Bankier.pl i CoKupić.pl - chcemy pokazać milionom ludzi, że oszczędzać można na wiele sposobów, a jednym z tych sposobów jest robienie zakupów przez internet" - mówi Maciej Ziemczonek, Marketing Manager Ceneo.pl.

"Akcja, którą właśnie rozpoczynamy jest wynikiem współpracy z serwisami Grupy Allegro. Cieszy mnie, że po tak krótkim czasie od rozpoczęcia współpracy z naszym Partnerem, możemy pochwalić się wspólnym projektem. Praca na rzecz organizacji przedsięwzięcia "31 października - Światowy Dzień Oszczędzania" wyraźnie pokazuje, jak duże szanse stoją przed naszymi portalami. Odkrywamy zupełnie nowe, szerokie i do tej pory nie wykorzystywane pola współdziałania. A to dopiero początek." - mówi Beata Grabarczyk, Dyrektor Marketingu i PR, Bankier.pl S.A.

Serwisy biorące udział w akcji uruchomiły specjalne podstrony, związane z ideą oszczędzania. Na stronie Ceneo użytkownicy znajdą produkty w korzystnych cenach, a opinie o nich będą mogli przeczytać w serwisie CoKupić. Bankier.pl wspiera uczestników konkursu, publikując codziennie na stronie specjalnej swojego serwisu (www.bankier.pl/dzienoszczedzania/) porady dotyczące oszczędzania.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.