Kolejna sieć reklamowa: AdRenaline

Z początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn. Właścicielem nowej sieci jest Ad-Vice.

Szefową AdRenaline została Magdalena Kita, która poprzednio pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska, zajmując się sprzedażą reklamy w magazynach Playboy i CKM. Kita związana jest z reklamą prasową od 2003 roku, kiedy to rozpoczęła pracę w wydawnictwie AWR Wprost.



AdRenaline opiera swoją ofertę reklamową o media interaktywne zgrupowane w czterech głównych kategoriach: Motoryzacja, Sport, Gadżety oraz Erotyka. W momencie uruchomienia projektu sieć składa się z 86 serwisów, których miesięczny zasięg to 4,85 mln użytkowników (dane przesłane przez sieć, za Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2009). Największe serwisy z portfolio AdRenaline to: Mojeauto.pl, Auto.pl, Autofirmowe.pl (Motoryzacja), Futbolowo.pl, Pilkanozna.pl, Sport1.pl (Sport), Pasjagsm.pl, Fotografuj.pl, Audiostereo.pl (Gadżety), Roksa.pl, Schadzka.com (Erotyka).

Właścicielem nowej sieci jest Ad-Vice. - "Adrenalina znana do dzisiaj pod tajemniczą nazwą C9H13NO3, odgrywa decydują rolę w mechanizmie stresu, błyskawicznej reakcji organizmu człowieka, objawiając się przyspieszonym biciem serca, wzrostem ciśnienia krwi, rozszerzeniem źrenicy. Od dzisiaj AdRenaline staje się pierwszym tego typu hormonem w sieci, pierwszą siecią reklamową specjalizującą się w mediach interaktywnych dla mężczyzn" - start sieci podsumowuje Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o.o.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.