Nowy Blox.pl - więcej miejsca na reklamy

Platforma blogowa Agory otrzymała nową szatę graficzną i funkcjonalności. Dzięki wprowadzonym zmianom możliwe jest zamieszczanie na głównej stronie serwisu dodatkowych form reklamowych.

Agora odświeżyła funkcjonujący od 4 lat wygląd platformy blogowej http://Blox.pl stwarzając dodatkowe miejsce do zamieszczania reklam - m. in. za pośrednictwem systemu AdTailty, który niedawno wszedł do Grupy Agory.

Obecny layout strony głównej Blox.pl eksponuje aktualizowaną automatycznie listę najnowszych wpisów, komentarzy oraz blogów, a także specjalny boks, w którym użytkownicy mogą wyszukiwać blogi w kilkunastu kategoriach tematycznych, m.in. biznes i gospodarka, hobby czy pamiętnik osobisty.

W panelu administracyjnym blogerzy mają do dyspozycji stronę "Twoje blogi" z informacjami o zdarzeniach na ich blogach (m.in. pokazuje statystyki i komentarze) oraz na ulubionych blogach innych użytkowników serwisu. Działa forum na którym użytkownicy Bloxa mogą zgłaszać swoje uwagi i propozycje dotyczące wprowadzonych zmian.



Serwis Blox.pl powstał w 2004 roku. Obecnie posiada 143 423 blogów. Wg statystyk Agory - ciągu roku blogerzy piszą łącznie ponad 613 tysięcy notatek oraz pozostawiają prawie 1,3 mln komentarzy (podsumowanie za 2008). Blox.pl w lipcu br. odwiedziło ponad 3,2 mln użytkowników, którzy wykonali ponad 26 mln odsłon, łącznie spędzając w serwisie ok. 643 tys. godzin. Blox.pl zajmuje obecnie 2. miejsce w kategorii tematycznej "Blogi" (Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2009).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.