ŁubuDubu - agencja PR nie tylko dla startupów

ŁubuDubu PR to nazwa nowej na rynku agencji PR, którą założyli, związani z branżą internetową i dziennikarską od lat, Marcin Grządka i Paweł Usakowski. Oferta adresowana jest przede wszystkim do "firm niewielkich i z małym budżetem, ale dysponujących dużym potencjałem rozwoju".

Związani od wielu lat z rynkiem reklamy i PR, a także z dziennikarstwem tradycyjnym i internetowym: Marcin Grządka oraz Paweł Usakowski odpalają własny projekt. Agencja public relations o wymownej nazwie ŁubuDubu PR dotrzeć ma z ofertą przede wszystkim do firm dysponujących stosunkowo niewielkim budżetem marketingowym - m. in. do startupów.

Chętnie obsłużymy dużego klienta korporacyjnego, któremu możemy zaoferować podobną paletę usług jak duża agencja, ale w korzystniejszej cenie i bardziej kreatywnie - mówi Paweł Usakowski. Największy jednak "fun" sprawi nam obsługa firm średniej czy małej wielkości, których z reguły nie stać było do tej pory na usługi public relations, a którym można w ten sposób dość łatwo stworzyć silną biznesową dźwignię. Dobrym przykładem mogą być startupy internetowe, ale branża nie ma znaczenia. Chodzi przede wszystkim o firmy niewielkie i z małym budżetem, ale dysponujące dużym potencjałem rozwoju.

Z ŁubuDubu PR współpracować będzie na stałe grupa freelancerów z obszarów takich jak m.in.: fotografia, grafika komputerowa, skład DTP, produkcja kontentu wideo, tworzenie serwisów www, usability czy SEM/SEO.

Chcemy funkcjonować jako studio public relations, bez przesadnie rozbudowanych struktur, gdyż nie chcielibyśmy stać się mało elastyczną, mało kreatywną, ociężałą, a jednocześnie drogą agencją public relations, jakich wiele. Zdecydowanie deklarujemy też, że nie jesteśmy zwolennikami dość upowszechnionego na naszym rynku modelu wykorzystywania PR-u jako niemal czysto sprzedażowego elementu marketing miksu - deklaruje Marcin Grządka. Naszym zdaniem dobry PR to coś znacznie więcej: budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z dziennikarzami, blogerami i konsumentami, a nie tylko zawracanie im głowy wtedy, gdy w firmie powstaje potrzeba sprzedażowa.

Marcin Grządka przez 10 lat pracował w mediach, m.in. był dziennikarzem i zastępcą redaktora prowadzącego w tygodniku "Media&Marketing Polska“, a ostatnio zajmował stanowiska redaktora naczelnego magazynu "i-biz“ oraz portalu Mediamikser.pl. W latach 2007-2008 pełnił funkcję PR Managera w Grupie Onet. Paweł Usakowski pracował m.in. w tygodniku "Media&Marketing Polska“, współpracował również z Radiem Wrocław i "Gazetą Wrocławską“, a przez ostatnich 5 lat działał w branży public relations.

Źródło: ŁubuDubu PR

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.