Rośnie zasięg Glossy Media

Łączny zasięg witryn z sieci reklamy kobiecej Glossy Media w kategorii "Kobieta" wynosi obecnie prawie 70 proc.

Agora stworzyła Glossy Media pod koniec 2008 r. Od początku działalności, trzonem sieci były serwisy Agory skierowane do kobiet, m.in. Gazeta.pl Zdrowie, Plotek.pl, Kotek.pl oraz PhotoBlog.pl, w którym Agora odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej.

Pierwszym partnerem sieci reklamy internetowej Agory został serwis Fotka.pl. Później do sieci dołączyły m.in. serwisy kobiece ze stajni o2.pl i GoldenLine.pl. Sieć zarządza także powierzchnią reklamową w kobiecych kategoriach porównywarek cen Nokaut.pl, Skapiec.pl, Okazje.info.

Na początku działalności sieci, czyli w listopadzie ubiegłego roku, łączny zasięg oferty Glossy Media w kategorii "Kobieta" wynosił 56,71 proc. (za Megapanelu PBI/Gemius).

Według najnowszych, lipcowych danych witryny wchodzące w skład portfolio Glossy Media mają łączny zasięg 69,31 proc. w kategorii "Kobieta", a w kategorii "Kobieta: wiek 15+" zasięg Glossy Media wynosi 70,90 proc.

-Od listopada 2008 r. udało się nam znacząco poszerzyć portfolio naszej sieci, w której posiadamy obecnie popularne serwisy należące do największych wydawców w Polsce - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.

Ostatnio do oferty sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyło sześć serwisów należących do Grupy Stylistka: Stylistka.pl, Fryzury.info, Magazyndomowy.pl, Szafiarki.pl, Kosmetykopedia.pl, Fitnessonline.pl. Część z nich wzbogaciła nowy pakiet "Kobieta po godzinach", w którym znajduje się kilkanaście witryn, m.in. Kafeteria.pl, Cafe.pl, CJG.Gazeta.pl, Photoblog.pl, E-podroznik.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.