Plej.gazeta.pl: nowy i lepszy serwis wideo Agory

W miejsce istniejącego od 2007 serwisu wideo.gazeta.pl uruchomiono nowy projekt - Plej.Gazeta.pl, w którym prezentowane są materiały audiowizualne produkcji Agory oraz pozyskiwane od zewnętrznych partnerów. Dla reklamodawców przygotowano nowy player poszerzający możliwości reklamy wideo.

Pod adresem http://plej.gazeta.pl dostępny jest nowy serwis Agory za pośrednictwem którego oglądać można wszystkie materiały audiowizualne Spółki oraz jej partnerów. Zastąpił on serwis Wideo.Gazeta.pl, który uruchomiony został przez Agorę w 2007 r.

Plej.Gazeta.pl oferuje kanały tematyczne wideo poświęcone m. in. informacjom z kraju i ze świata (Gazeta24.tv), grom (Gamecorner.tv), rozrywce (Plotek.tv) oraz motoryzacji (Motopl.tv). Użytkownicy znajdą też linki do serwisów partnerskich Agory, m.in. Ekstraklasa.tv z treściami ze spotkań piłkarskiej Ekstraklasy i WideoJak.pl z poradami wideo poświęconymi m.in. modzie i urodzie.

Wraz z serwisem poszerzono ofertę reklamową. Nowy player wideo obsługuje takie formy reklamowe jak: wielkoformatowe prerolle (emisja przed właściwym filmem wideo) i postrolle (emisja po materiale), a także overlayery, czyli elementy reklamowe emitowane kontekstowo w trakcie odtwarzania filmu wideo (ich emisja ma określony czas, można je również samodzielnie wyłączyć). Możliwe jest także zaprojektowanie wyglądu sponsorowanego playera oraz eksponowanie logotypów sponsorskich. Player obsługuje również strumieniowanie w technologii Adobe Flash, która umożliwia wykorzystanie wszystkich nowych form reklamowych.



Pierwszym partnerem serwisu - sponsorującym jego start i wykorzystującym nowe narzędzia reklamowe - jest Era GSM.

Źródło: Agora

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.