WP.tv: będziemy umacniali pozycję rynkową własnymi produkcjami

W jesiennej ramówce WP.tv pojawią się nowe programy autorskie, które emitowane będą nie tylko w internecie, ale także na "małym ekranie", w telewizji ITV oraz w wybranych sieciach ekranów LCD. W WP.tv pojawią się także nowi prowadzący, w tym odkryci w sieci debiutanci.

Jesienią w WP.tv pojawią się materiały światowych agencji prasowych, takich jak Reuters, Associated Press i Agence France Presse oraz telewizji tematycznych: FashionTV, WeddingTV, ITV.

Telewizja internetowa portalu stawia jednak przede wszystkim na produkcje autorskie, przygotowywane przez zespół realizacyjny Wirtualnej Polski. "Kontent wideo opracowywany przez zespół WP.tv generuje aż 60% ruchu w serwisie, stanowiąc przy tym niecałe 5% wszystkich klipów dostępnych na naszej platformie" - mówi Łukasz Skalik, kierownik telewizji internetowej WP.tv. - "Dlatego nadal będziemy umacniali pozycję rynkową, przede wszystkim przez poszerzanie oferty audycji własnych".

Jesienią do ramówki WP.tv wprowadzone zostaną m.in. serie "Plotkarnia", "Deja vu" i "Paranormalna Polska". Przybędzie też sporo wywiadów z gwiazdami rodzimego showbiznesu.

Najpopularniejsze serie autorskie w WP.tv (na podstawie raportu odtworzeń serwera multimedialnego).Najpopularniejsze serie autorskie w WP.tv (na podstawie raportu odtworzeń serwera multimedialnego).

Serie autorskie - emitowane w pierwszej kolejności w obrębie platformy WP.tv - dostępne będą także z poziomu telefonów komórkowych (http://m.wp.tv), telewizji ITV oraz w wybranych sieciach ekranów LCD (supermarkety, salony fryzjerskie, środki komunikacji publicznej). Trwają rozmowy dotyczące sprzedaży licencji kolejnym podmiotom zewnętrznym.

Część materiałów trafi na platformę YouTube, której WP.tv jest oficjalnym partnerem na rynku polskim.

"Warto podkreślić, że obszar wideo jest dziś jednym z najważniejszych kierunków naszej strategii. Głównym jej elementem jest postawienie na autorskie produkcje Wirtualnej Polski". - mówi Grzegorz Tomasiak, prezes Wirtualnej Polski. - "Nasza telewizja internetowa według ostatnich danych Megapanel umacnia pozycję numer 1, dlatego też w dalszym ciągu zamierzamy poszerzać jej ofertę i inwestować w nią."

W czerwcu br. WP.tv odwiedziło ponad 2,4 mln użytkowników (wg Megapanel PBI/Gemius). Oznacza to, że w ciągu 12. miesięcy (od czerwca 2008) liczba internautów korzystających z serwisu zwiększyła się o ok. 29 proc.

W jesiennej ramówce WP.tv zadebiutuje m.in. Martin Stankiewicz, młody komik-amator odkryty w serwisie hostingowym portalu, studio.wp.pl, czy też dr Andrzej Depko, seksuolog współpracujący z radiem TOK FM.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.