Wyborcza.biz - nowy ekonomiczny serwis Agory

Najnowsze wiadomości gospodarcze i finansowe, a także opinie ekspertów z dziedziny ekonomii dostarczać ma nowy informacyjny serwis Agory - Wyborcza.biz. Stanowi on uzupełnienie oferty "Gazety Wyborczej" oraz serwisu Wyborcza.pl.

Agora coraz wyraźniej stawia na dwutorowy rozwój swych papierowych tytułów. W zeszłym tygodniu informowaliśmy o starcie rozbudowanego serwisu WysokieObcasy.pl, dziś premiera internetowego brata wydawanego od maja poniedziałkowego magazynu ekonomicznego o bizesie, ludziach i pieniądzach - http://Wyborcza.biz .

Wyborcza.biz jest marką informacyjną obecną w dwóch mediach - łączy bowiem wiedzę i jakość dziennikarstwa redakcji gospodarczej "Gazety Wyborczej" z doświadczeniem i kompetencjami wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl - brzmi fragment komunikatu prasowego.

Informacje dostarczane przez Wyborcza.biz pogrupowane zostały w kilka tematycznych działów: Wiadomości, Opinie, Giełda i waluty, Dane makro, Media i technologie oraz Mój biznes. Artykuły uzupełnione są branżowymi blogami z dziedziny ekonomii i finansów oraz materiałami wideo (autorskimi nagraniami realizowanymi w nowoczesnym studiu telewizyjnym Agory oraz komentarzami wideo do bieżących wydarzeń i artykułów). Wg zapowiedzi twórców serwisu, niektóre treści czerpane będą z serwisów partnerskich, np. specjalnej sekcji "Harvard Business Review".

Serwis kierujemy do osób prowadzących własne firmy, obracających dużymi pieniędzmi, piastujących ważne funkcje w renomowanych firmach, do studentów uczelni ekonomicznych, którzy marzą o karierach w biznesie. Ale i do każdego, kto po przeczytaniu rano "Gazety Wyborczej" nie może się doczekać nowych wieści z gospodarki - pisze na łamach dzisiejszego dziennika Konrad Sadurski, kierownik działu gospodarczego "Gazety Wyborczej". Wszystkim głodnym informacji będziemy je podawać online - na Wyborcza.biz - wzbogacając je materiałami wideo, komentarzami, wyjaśnieniami i poradami dziennikarzy "Gazety Wyborczej" i ekspertów.

Serwis tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego "Gazety Wyborczej" oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl. Wg zapewnień GW - to jeden z pierwszych przypadków w Polsce połączenia redakcji drukowanej gazety z jej serwisem internetowym.

Reklamodawcy skorzystać mogą z oferty dwumedialnej obejmującej reklamę na stronach ekonomicznych "Gazety Wyborczej" "Biznes, Ludzie, Pieniądze" i na stronach serwisu Wyborcza.biz, albo skorzystać oddzielnie z możliwości reklamowych w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej" lub w serwisie Wyborcza.biz. Partnerem serwisu jest bank Raiffeisen Polska, obecny na stronie z reklamami i wskazaniami sponsorskimi.

Grupa Gazeta.pl w kategorii "Biznes, finanse, prawo" zajmowała w czerwcu ósmą lokatę przyciągając ponad 1,2 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius). Czy Wyborcza.biz pozwoli Grupie zbliżyć się do liderów stawki? Pierwszą trójkę tworzą: serwisy biznesowe Onetu (3 mln real users), Grupy Money (2,9 mln) oraz Wirtualnej Polski (1,9 mln użytkowników).

Źródło: Agora

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.