Ceneo w nowych szatach

Najpopularniejsza w polskiej sieci porównywarka cen zaprezentowała się w nowej odsłonie. Czy nowy wygląd i zmieniony (ulepszony) interfejs użytkownika spodoba się internautom?

"Drogi użytkowniku! Witamy w nowej odsłonie serwisu Ceneo.pl. Życzymy udanych zakupów!" - tym komunikatem witany jest internauta odwiedzający witrynę http://Ceneo.pl . Wygląd najpopularniejszej w polskiej sieci porównywarki na tyle się zmienił, że komunikat ten faktycznie powstrzymać może zdezorientowanego użytkownika przed opuszczeniem serwisu.

Twórcy odświeżonej, utrzymanej w niebiesko-pomarańczowej kolorystyce, witryny Ceneo.pl zapewniają, że teraz, dzięki ulepszonemu interfejsowi użytkownika, odnalezienie produktu będzie łatwiejsze i szybsze. Wśród najważniejszych zmian - oprócz odświeżenia wyglądu strony głównej - wymienia się umieszczenie filtrów umożliwiających dokładniejsze wyszukiwanie nad listą produktów, a także zmianę nazwy "notesu" (gdzie zapisywane są upatrzone produkty) na "Moją listę produktów".

Odświeżona witryna Ceneo powstała przy współpracy z Zespołem Usability i Projektów Graficznych Allegro - nie sposób nie dostrzec pewnych wizualnych podobieństw pomiędzy nowym Ceneo a witryną Allegro, która przeszła metamorfozę w maju 2009 r. Pewne analogie związane z rozmieszczeniem informacji widoczne są również w zestawieniu z serwisem social shoppingowym z Grupy Allegro - Cokupić.pl.

Kliknij, aby powiększyć

Ceneo funkcjonuje obecnie w wersji beta i jest w fazie ciągłych testów, stąd jej twórcy zastrzegają możliwość pojawiania się błędów. Działa również formularz, za pomocą którego użytkownicy mogą przekazywać swoje uwagi i propozycje dotyczące zmiany kategorii.

W czerwcu Ceneo odwiedziło ponad 3,4 mln internautów, którzy wygenerowali 58 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius).

Ponad miesiąc temu redesign przeszedł również konkurencyjny wobec Ceneo serwis Skapiec.pl.

Zapraszam do udziału w sondzie: Czy podoba Ci się nowa witryna Ceneo?

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.