Edipresse kusi blogerki

Blogerki.pl to nazwa platformy blogowej adresowanej do kobiet, którą uruchomiło Wydawnictwo Edipresse.

"Bloguj z nami blogerkami" - tym wyszukanym hasłem Wydawnictwo Edipresse zachęca internautki do prowadzenia swoich zapisków online za pośrednictwem nowej platformy blogowej.http://Blogerki.pl stanowić ma uzupełnienie "kobiecego portfela" Wydawnictwa, z którego najpopularniejszym serwisem jest polki.pl (745 tys. real users wg Megapanelu PBI/Gemius).

Platforma Blogerki.pl umożliwia internautkom zakładanie prywatnych blogów w jednej z kilkunastu kategorii, m.in.: moda, dieta i fitness, uroda, pamiętniki, związki czyli Ona i On, finanse, dzieci, podróże, kuchnia czy blogi na emigracji. Kobiety zainteresowanie blogowaniem z wykorzystaniem zdjęć czy filmów mogą prowadzić również foto i wideoblogi. Do wyboru jest kilkanaście graficznych projektów (skórek).

Za sprzedaż reklamy w serwisie odpowiedzialna jest sieć reklamowa Edi Net. Rozwiązania technologiczne dostarczyła firma Vaiolabs.

Edipresse kusi blogerki

Blogerki.pl z pewnością nie zawojują rynku platform blogowych w Polsce, acz jako dopełnienie innych serwisów adresowanych do kobiet Wydawnictwa Edipresse zyskać mogą swoją grupę użytkowników.

Najbardziej popularną w polskiej sieci platformę blogową oferuje Onet (m.in. blogOnet.pl, blog.pl) z której miesięcznie korzysta ponad 4,4 mln użytkowników, na drugim miejscu plasuje się Google (blogspot, blogger) z ponad 3,5 mln użytkowników, a na trzeciej pozycji Gazeta.pl (blox.pl), która umożliwia blogowanie 3,4 mln osób (dane wg czerwcowego Megapanelu PBI/Gemius).