Onet wzbogaca ofertę targetowania behawioralnego

23 predefiniowane profile, tzw. "target discovery", czyli możliwość sprawdzenia jaka grupa docelowa faktycznie jest zainteresowana danym produktem, wyeksponowanie składników profilu - to wybrane cechy rozszerzonej oferty targetowania behawioralnego w sprzedażowej ofercie Onetu.

W ramach promowania rozszerzonej oferty targetowania behawiaralnego w Onecie, każdy klient który do końca września 2009 r. zdecyduje się z niej skorzystać, otrzyma 33% zniżkę.

Rozwój oferty targetowania behawioralnego przez Onet możliwe jest m. in. dzięki współpracy z niemiecką firmą wunderloop - rynkowym liderem w omawianej branży. Technologia wunderloop pozwala gromadzić, analizować i uwzględniać w profilach dane dotyczące zachowań użytkowników na serwisach należących do Grupy Onet.pl. System pozwala też na wzbogacanie profilów o dane socjodemograficzne pochodzące z ankiet emitowanych na portalu.

Nowa rozszerzona oferta targetowania behawioralnego Onetu obejmuje 23 profile predefiniowane, wśród których są zarówno propozycje ogólne jak np. "młodzież", ale również bardzo precyzyjne i złożone, zawierające procentowo określoną częstotliwość wizyt użytkowników na stronach o danej tematyce, czy też konkretne hasła wpisywane do wyszukiwarki portalu. Przedstawiciele Biuro Reklamy podkreślają transparentność oferty, w której dokładnie wyeksponowano składniki profilu: kontekstowe, socjodemograficzne i wyszukiwacze.

Onet dysponuje rozwiązaniem, które oferuje zintegrowane narzędzia analityczne umożliwiające precyzyjne mierzenie zasięgu oraz optymalizację kampanii i profilu behawioralnego w trakcie jej trwania. Umożliwia nawet prowadzenie tzw. target discovery, czyli sprawdzenia jaka grupa docelowa faktycznie jest zainteresowana danym produktem. Możliwe jest określenie profilu behawioralnego użytkowników klikających w reklamę, odwiedzających serwis klienta lub dokonujących w nim różnych akcji (rejestracja, lead, zakup).

Nowa oferta targetowania reklam umożliwia dotarcie do użytkowników naprawdę regularnie przeglądających określone treści. To pozwala założyć, że rzeczywiście są nimi zainteresowani. W ten sposób eliminujemy budowanie profilu w oparciu o przypadkowe i sporadyczne przeglądanie treści tematycznych portalu przez użytkowników - komentuje Paweł Korzeniowski, product manager w Grupie Onet.pl.

W zeszłym tygodniu o rozszerzeniu swej oferty targetowanej behawioralnie poinformowała Wirtualna Polska wprowadzając e-mailing targetowany behawioralnie.

Źródło: Onet

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.